جلسه ستاد خدمات سفر ارس به منظور تصمیم گیری در زمینه ویژه برنامه های متنوع برای گردشگران تابستانی ارس تشکیل شد . 
به گزارش ایسنا ، منطقه آذربایجان شرقی، یوسف داداش زاده در زمینه تصمیمات اتخاذ شده در جلسه ستاد خدمات سفر ارس، گفت: نظارت بر واحدهای صنفی، رستوران ها و هتل ها برای ارائه خدمات بهینه به مسافران و گردشگران تابستانی منطقه آزاد ارس از اولویت های ستاد خدمات سفر در تابستان 97 است .   وی خاطرنشان کرد: در برنامه های پیش بینی شده برای رضایت هر چه بیشتر گردشگران تابستانی به تنوع و کیفیت بخشی تاکید بیشتری شده است . 
داداش زاده عنوان کرد: با توجه به پیش بینی های صورت گرفته در زمینه حضور تعداد زیادی از گردشگران در تعطیلات عید سعید فطر، جشن بزرگ عید سعید فطر در منطقه آزاد ارس برگزارمی شود . 
وی افزود: این جشن با اجرای زنده موسیقی مهدی یراحی و اجرای استندآپ کمدی توسط  بابک نهرین روز شنبه 26 خرداد ساعت 21:30 در پارک کوهستان در معرض دید علاقمندان قرار می گیرد . 
وی افزود: برپایی بازارچه هنر و پخش زنده مسابقات  جام جهانی فوتبال تیم ملی ایران از تلویزیون شهری پارک کوهستان از جمله برنامه های پیش بینی شده برای تعطیلات پیش رو محسوب می شود . 
معاون اجتماعی، فرهنگی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس، تاکید کرد: ساماندهی  تورلیدرها در اماکن گردشگری تاریخی ارس و بیمه حوادث مسافران و گردشگران نیز باعث می شود که گردشگران بتوانند با امنیت خاطر از تمام جاذبه های گردشگری ارس دیدن کنند.              
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.