فرمانده انتظامی شهرستان شبستر از بازدید و نظارت پلیس بر واحدهای صنفی و پلمپ 18 واحد صنفی خبر داد.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، سرهنگ سیاوش علی فام در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی این شهرستان در پی اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی و طرح نظارت ،کنترل و ساماندهی بر صنوف از 48 واحد صنفی بازدید کردند، در اجرای این طر ح ها تعداد 18 واحد صنفی متخلف به علت نداشتن پروانه کسب و عدم رعایت قوانین و مقررات مربوطه پلمپ شد.
 
وی با اعلام تداوم و تشدید این طرح ها و اقدامات کنترلی و نظارتی پلیس، از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی، موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.
 
وی در ادامه از پلمپ هشت واحد صنفی مختلف نیز خبر داد و گفت: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی فعالیت متصدیان 66 واحد صنفی را به صورت محسوس و غیرمحسوس و در قالب بازدیدهای کنترلی و نظارتی ارزیابی، که در نهایت هشت 8 واحد صنفی به علّت عدم پایبندی متصدیان به قوانین و ضوابط ابلاغی پلمپ شد.
 
 
پلمپ 11 واحد صنفی درملکان
فرمانده انتظامی شهرستان ملکان از بازدید و نظارت پلیس بر واحدهای صنفی و پلمپ 11 واحد صنفی خبر داد.
 
سرهنگ سهراب شفقی در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی این شهرستان در پی اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی و طرح نظارت،کنترل و ساماندهی ماه مبارک رمضان بر صنوف، از 73 واحد صنفی بازدید کردند.
 
وی افزود: در اجرای این طرح‎ها تعداد 11 واحد صنفی متخلف به علت نداشتن پروانه کسب و عدم رعایت قوانین و مقررات مربوطه پلمپ شدند.
 
پلمپ 7 واحد صنفی متخلف در مراغه
فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از اجرای طرح کنترل و نظارت بر صنوف در سطح شهرستان خبر داد و گفت: در نتیجه این طرح تعداد 7 واحد صنفی غیر مجاز پلمپ شد.
 
سرهنگ پاسدار رضا اصلانی‌فر در تشریح این خبر گفت: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی در پی تشدید نظارت برصنوف، از تعداد 50 واحد صنفی در سطح شهر مراغه بازدید کردند.
 
وی افزود:در نتیجه این طرح هفت واحد صنفی به علت عدم رعایت مقررات و قوانین نظام صنفی پس از صدور برگ اخطاریه پلمپ و برای 12 واحد دیگر نیز اخطاریه صادر شد. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.