مدیر کل ورزش و جوانان استان گفت: حساسیت بالایی بر روی رشته های پایه و مادر داریم.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، ایوب بهتاج در مجمع انتخاباتی هیات شنای استان، با اشاره به اهمیت بالای سه رشته پایه شنا، ژیمناستیک و دوومیدانی اظهار کرد: این سه رشته به عنوان پایه تمامی ورزش ها بشمار میروند و برای توسعه و همگانی کردن آن باید به فرهنگ سازی در سطح جامعه بپردازیم.
 
بهتاج همچنین وضعیت هیات شنا، شیرجه و واترپلوی استان را مطلوب عنوان کرد و افزود: پس از این هیات شنا وظیفه دارد با تکیه به پتانسیل های بالای این رشته بیشتر از پیش تلاش کرده تا بتواند بر تعداد قهرمانان این رشته بیفزاید.
 
مدیر کل ورزش و جوانان استان در ادامه سخنان خود افزود: به رتبه های بالای هیئت های ورزشی در کشور بسنده نخواهیم کرد و تمامی هیئت هایمان باید در سطح کشور جزو ممتازها باشند.
 
وی گفت: امیدوار هستیم که با تلاش های انجام یافته در فدراسیون شنای کشور شاهد نتایج درخشانی در بازیهای آسیایی جاکارتا باشیم. وی همچنین ابراز امیدواری کرد که استانمان با داشتن چهره هایی همچون سروش قندچی، مهدی انصاری و مجتبی ولیپور دارای سه نماینده در رقابت های شنا و شیرجه این رقابتها باشد.
 
بهتاج در پایان سخنان خود از زحمات چندین ساله ابراهیم فیروزی رئیس سابق هیات شنای استان و حمایت‌های رئیس فدراسیون شنای کشور قدردانی کرد. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.