حسین نجاتی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این اقدام در راستای رعایت حقوق شهروندان، تکریم ارباب رجوع و جلوگیری از اتلاف وقت مراجعه کنندگان در هر 2 ساختمان این سازمان تا پایان خرداد راه اندازی می شود.
وی اظهار داشت: از زمان ابلاغ دستورالعمل مربوط، جلسات توجیهی و اجرایی آن آغاز و خدمات قابل ارایه گردآوری شده که با احصا فرآیندها تعداد آن قابل افزایش است.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی یادآوری کرد: کارشناسان معرفی شده از سوی هر معاونت متناسب با فعالیت های کاری هر حوزه خدمات لازم را به مراجعه کنندگان ارایه خواهند داد.
نجاتی ادامه داد: کارشناسان مستقر در میز خدمت پس از دریافت مستندات لازم از سوی ارباب رجوع، موارد را از طریق کارشناس مربوطه پیگیری می کنند.
وی با اشاره به اینکه اغلب خدمات سازمان به صورت الکترونیکی است، گفت: میز خدمت الکترونیکی هم در ابتدای فرآیند خدمات رسانی به عنوان راهنما و پاسخگوی نیازهای ابتدایی مراجعه کنندگان مستقر شده و در آینده تحت سامانه الکترونیکی و قابل دسترس از طریق وب و دستگاه های ارتباطی قابل حمل هوشمند در دسترس عموم قرار می گیرد.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی اظهار داشت: میز خدمت حضوری در ساختمان شهید پورافروز در محل اتاق مشارکت های مردمی مستقر و موارد مربوط به شهرستان ها نیز از سوی کارشناسان مستقر در این میز پیگیری می شود.
نجاتی افزود: ارایه خدمات حضوری در قالب میز خدمت در همه روزهای کاری و در طول ساعات اداری به طور پیوسته انجام می شود.
8023/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.