به گزارش ایرنا، حمید شکری روز شنبه در بازدید از بنیاد نیکوکاری دست های مهربان شعبه مراغه افزود: گسترش فعالیت های این بنیاد و نهادهای خیریه در زمینه توامندسازی خانوارهای نیازمند، حرکتی در راستای کاهش آسیب های اجتماعی است.
وی ادامه داد: با توجه به ظرفیت های مناسبی که در این شهرستان وجود دارد، سرمایه گذاری و ایجاد زمینه های اشتغال راهبردی مناسب برای توانمندسازی اقشار نیازمند جامعه است.
وی اضافه کرد: بنیاد نیکوکاری دست های مهربان در سال های اخیر اقدامات، طرح ها و خدمات بسیاری در زمینه ساخت مدارس و نیز حمایت از خانواده های نیازمند انجام داده است.
مدیر بنیاد نیکوکاری دست های مهربان مراغه نیز در این دیدار با اشاره به خدمات رسانی این بنیاد خیریه به اقشار نیازمند گفت: هم اکنون 375 خانوار نیازمند در این شهرستان زیرپوشش خدمات این بنیاد قرار دارند.
مهدی بزازیان افزود: این بنیاد با هدف حمایت از ایتام و خانوارهای نیازمند فاقد سرپرست، بی سرپرست یا دارای معلولیت های جسمی در سراسر کشور از جمله مراغه فعالیت می کند.
وی ادامه داد: در راستای توانمندسازی خانوارهای زیرپوشش و مددجویان این بیناد، از طرح های اشتغال زایی این خانوارها توسط این بنیاد خیریه حمایت می شود.
وی اضافه کرد: در طول یکسال اخیر نیز بیش از 13 مورد طرح اشتغال زایی خانوارها و مددجویان زیرپوشش با حمایت این بنیاد در این شهرستان اجرا شده است.
بزازیان با اشاره به توزیع سبدهای حمایتی در بین خانوارهای نیازمند گفت: سال گذشته 12 سری و امسال نیز سه سری سبد کالائی و غذائی توسط این بنیاد بین خانوارها و مددجویان زیرپوشش توزیع شده است.
وی افزود: یک مدرسه و هنرستان 18 کلاسه نیز توسط این بنیاد در نقاط مختلف این شهرستان ساخته شده و به بهره برداری رسیده است.
بنیاد نیکوکاری دست های مهربان به عنوان یک سازمان غیردولتی و مردم نهاد در سال 1386 شمسی تاسیس و در زمینه حمایت و توانمندسازی زنان و کودکان بی سرپرست و بدسرپرست فعالیت می کند.
شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
3077/7487
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.