دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: هر قدمی که در روز جهانی قدس برمی‌داریم و هر شعاری که سر می‌دهیم، موشکی بر قلب آمریکا و اسرائیل است.
حجت‌الاسلام حسین تقی‌زاده در حاشیه راهپیمایی روز قدس در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، با تاکید بر اهمیت راهپیمایی روز قدس در این مقطع زمانی، افزود: روز جهانی قدس یکی از روزهای بسیار مهم و با اهمیت جهان اسلام است؛ چرا که بیت‌المقدس پاره تن مسلمانان است.
وی با بیان این‌که قدس متعلق به تمامی مسلمانان و قبله‌ی اول جهان اسلام است، گفت: امروز تمامی مسلمانان، مردم ولایتمدار ایران و مردم شهیدپرور تبریز در صحنه حاضر شده‌اند تا بار دیگر حماسه‌ای بسیار باشکوه و با عظمت خلق کنند.
تقی‌زاده با بیان این‌که امسال در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم، خاطرنشان کرد: امام راحل سال‌ها پیش این روز را به عنوان "روز قدس" نامگذاری کرده‌اند تا از فلسطین حمایت کنیم.
وی حضور مردم در راهپیمایی روز قدس را لبیک گویی به منویات امام راحل و منویات مقام معظم رهبری دانست و افزود: امسال رییس جمهور دیوانه‌ی آمریکا دهن کجی کرده و در حرکتی نابخردانه سفارت خود را به قدس منتقل کرده و به جهان اسلام و قدس شریف اهانت کرده است.
وی خاطرنشان کرد: مردم ایران امروز هم حمایت خود را از فلسطین به نمایش گذاشته و مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان می‌زند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.