مجید خدابخش روز پنجشنبه در نشست با فرمانداران با اشاره به شرایط جدید اقتصادی کشور بعد از خروج آمریکا از برجام، فرمانداران استان را به دفاع منطقی از عملکرد دولت در برابر جوسازی‌ها توصیه کرد و از آنان خواست تا ارتباط تنگاتنگ خود با اقشار و گروه‌های مختلف مردم به‌ ویژه تولیدکنندگان و صاحبان صنعت را حفظ و تقویت و روند اجرای پروژه‌های مهم و تاثیرگذار شهرستان‌های تحت مدیریت خود را به ‌طور مستمر پیگیری کنند.
وی با اشاره به برخی تحولات اقتصادی اخیر از جمله نوسان‌های نرخ ارز و افزایش قیمت برخی از کالاها در کشور، اظهار کرد: اکنون در یک دوره موقت قرار داریم که عبور موفقیت‌آمیز از این دوره نیازمند مدیریت عالمانه است.
خدابخش گفت: ارتباط نزدیک و بی ‌واسطه با مردم و اصناف و فراهم کردن امکان صحبت برای آنان، موجب مدیریت عالی مشکلات حوزه حمل و نقل در استان آذربایجان شرقی شد.
وی از فرمانداران استان خواست تا چند پروژه مهم و اساسی را برای شهرستان‌های خود تعیین، وقت و انرژی خود را روی آنها متمرکز و روند اجرای این پروژه‌ها را به طور مرتب و مستمر رصد و پیگیری کنند.
خدابخش با بیان اینکه مشکل خاصی در استان نداریم، گفت: فرمانداران وظیفه هماهنگی دستگاه‌ها برای اداره بهتر امور را برعهده دارند و باید با دفاع منطقی از عملکرد دولت، خود را برای مدیریت شرایط و مقابله با جوسازی‌ها و بحران‌سازی‌های احتمالی از سوی مخالفان نظام آماده کنند.
6120/3038/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.