به گزارش ایرنا، عادل اصغرپور روز یکشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان افزود: این طرح ها شامل ساخت مدرسه و استخر سرپوشیده است و برای ساخت آنها 130 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.
وی همچنین از اجرای حصارکشی مدرسه یایچی از توابع بخش قلعه چای خبرداد و گفت: برای اجرای این طرح به یک میلیارد و 483 میلیون ریال اعتبار نیاز است که باید پیگیری شود.
وی با تاکید بر اینکه باید برنامه ریزی لازم و کافی در حوزه آموزش و پرورش برای رفع کاستی ها داشته باشیم افزود: حوزه آموزش و پرورش مهمترین حوزه های مدیریتی در شهرستان است.
اصغرپور بر ضرورت فراهم ساختن زمینه حضور خیرین مدرسه ساز تاکید کرد و افزود: باید از ظرفیت خیرین مدرسه ساز در توسعه امر آموزش استفاده کرد.
**
60 سبد کالا بین دانش آموزان نیازمند عجب شیری توزیع شد
مدیر آموزش و پرورش گفت: این اقلام از محل طرح های مشارکتی فرهنگیان برای کمک به نیازمندان و همچنین برخی مساعدت های مردمی تهیه و بین دانش آموزان بی بضاعت شهرستان توزیع شد.
علیرضا قادری افزود: این اقلام شامل روغن، حبوبات، ماکارونی، مرغ و برنج بوده و برای تامین آنها 40 میلیون ریال هزینه شده بود.
شهرستان عجب شیر با حدود 71 هزار نفر جمعیت و 11 هزار و 500 دانش آموز در98 کیلومتری جنوب غربی تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع شده است.
3077/7485
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.