یکی از گزینه‌های خرید تراکتورسازان، ترکیه را به مقصد ایران ترک کرد.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان ‌شرقی، پیام صادقیان که گفته می‌شود یکی از گزینه‌های احتمالی حضور در تراکتورسازی برای لیگ هجدهم است، ترکیه را به مقصد ایران ترک کرد.
 
این بازیکن جوان که سابقه بازی در ماشین‌سازی و پرسپولیس را هم دارد، فصل گذشته در لیگ ترکیه و تیم عثمانلی بود و حالا این احتمال وجود دارد که این فصل را برای تراکتورسازی توپ بزند و حضور رسول خطیبی در تیم تراکتورسازی، این احتمال را بیش از پیش می‌کند.
 
حال باید منتظر ماند و دید که آیا هدف این بازیکن از حضور در ایران، مذاکره با تراکتوری‌ها است یا نه! Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.