نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: راهپیمایی روز قدس به دلیل حساسیت ویژه‌ای که امسال در بیت المقدس به وجود آمده بسیار باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار می‌شود. 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم در شصت و یکمین جلسه شورای فرهنگ عمومی آذربایجان شرقی با تاکید بر رونق و شکوه مراسمات ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در تبریز، اظهارکرد: روز قدس هم به دلیل حساسیت ویژه‌ای که امسال در بیت المقدس به وجود آمده بسیار باشکوه‌تر از سال‌های گذشته در آذربایجان شرقی برگزار می‌شود. 
وی در ادامه با پیگیری روند فعالیت ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در آذربایجان شرقی تاکید کرد: نباید فقط به چراغانی کردن در ایام دهه فجر تمرکز شود بلکه باید دستاوردهای انقلاب اسلامی به صورت هنرمندانه برای مردم تبیین شود. 
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به این‌که در حوزه جاده، برق، گاز، آب، آموزش و پرورش، علم و تکنولوژی و... موفقیت‌ها و پیشرفت‌های زیادی را در کشورمان شاهد هستیم، گفت: بعد از پیروزی انقلاب دستاوردهای زیادی داشتیم که باید برای عموم مردم همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، تبیین و تشریح شود. 
وی خاطر نشان کرد: پس از ماه مبارک رمضان از تریبون نماز جمعه، هر هفته یکی از حوزه‌های خدمات و دستاوردهای انقلاب اسلامی را تشریح خواهیم کرد.  امام جمعه تبریز در پایان، خرید کالای ایرانی و فرهنگ‌سازی در این زمینه را با اهمیت برشمرد و گفت: همه نهادها باید اقدامات فرهنگی خود در راستای فرهنگ‌سازی شعار سال مبنی بر خرید کالای ایرانی را گزارش دهند.   
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.