دروازه بان جدید تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز معتقد است که این تیم برای قهرمانی آماده می شود.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، محسن فروزان درباره پیوستن به تیم تراکتورسازی اظهار کرد: خیلی خوشحالم که دوباره به تیم بزرگ و پر هوادار تراکتورسازی برگشتم، من از سالی که از این تیم جداشده بودم همواره نتایج تراکتورسازی را پیگیر می‌شدم و بازگشت دوباره به این باشگاه باعث خوشحالی من است.
وی افزود: من خاطرات خیلی خوبی با این تیم دارم. سالی که تراکتور برای اولین بار سهمیه حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا را کسب کرد من دروازه‌بان این تیم بودم و حالا با بازگشت دوباره به این تیم، خاطرات شیرین برایم زنده می‌شود.
دروازه‌بان جدید تیم تراکتورسازی خاطرنشان کرد: تراکتورسازی هواداران پرشوری دارد و اینکه دوباره به جمع مردم خون گرم تبریز پیوستم برایم مسرت‌بخش است.
فروزان با مثبت خواندن آینده تراکتورسازی بیان کرد: با حضور آقای زنوزی تراکتورسازی می‌تواند روزهای خوشی را داشته باشد؛ ایشان تیم بزرگ تراکتورسازی را خریدند تا به جایگاه واقعی خود برسانند و باید از او تشکر کنیم که چنین کار بزرگی انجام دادند.
وی ادامه داد: مالکیت جدید باشگاه تراکتورسازی اهداف بزرگی دارند و بازیکنان و مربیان بزرگی برای این تیم در نظر گرفتند تا تیم در فصل جدید در حد و اندازه‌های تراکتورسازی باشد.
سنگربان جدید سرخ پوشان گفت: امسال تراکتورسازی یک تیم فوق‌العاده حرفه‌ای می‌بندد تا برای قهرمانی آماده شویم. من هم تمرینات اختصاصی‌ام را شروع کردم تا در اوج آمادگی به تمرینات تیمی اضافه شوم.
فروزان با اشاره به انگیزه مضاعف خود اظهار کرد: برای بازگشت دوباره به تبریز انگیزه‌های زیادی دارم و دوست دارم خاطرات شیرینی که داشتم را دوباره خلق کنیم. فصل گذشته سال خوبی برای من بود و تلاش می‌کنم با تمرینات اختصاصی آمادگی‌ام را حفظ کنم تا بهترین عملکرد را داشته باشم.
وی در پایان با تمجید از هواداران پرشور تراکتورسازی گفت: امیدوارم هواداران با آغوش باز من را پذیرا باشند. از مجموعه سپاه نیز تشکر می‌کنم که این باشگاه را به بخش خصوصی واگذار کردند و معتقدم باید قدر آقای زنوزی را بدانیم چون ایشان کار بزرگی برای شهر تبریز و آذربایجان انجام دادند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.