نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که امام خمینی (ره) همواره  بر برقراری عدالت در جامعه تاکید داشتند، گفت: ما به عنوان مسئول و نماینده ی مردم باید مسائل مردم را حل کنیم، چرا که با شعار و حرف مشکلی حل نمی شود. 
شهاب الدین بیمقدار در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، با بیان این‌که امام خمینی (ره) با ایمان قلبی به خدا توانستند قلوب مردم مسلمان را به خود جذب کرده و موجب پیروزی انقلاب اسلامی شوند، اظهار کرد: مردم حتی در دوران جنگ نیز اوج همدلی خود را با امام خمینی(ره) نشان دادند، مردم ایران با عشق و علاقه انقلاب کرده و این عشق، وحدت و همدلی تاکنون تداوم دارد. 
وی تاکید کرد: ما به عنوان مسئول وظیفه داریم که به خواسته‌های به حق مردم توجه کنیم تا همانند سال‌های اول پیروزی انقلاب، در میان مردم همدلی ایجاد شود و بتوانیم در مقابل دشمنان خارجی محکم بایستیم. 
نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این‌که اعتقاد محکم و عمیق قلبی به خداوند از ویژگی بارز امام خمینی(ره) بود، گفت: ایشان با ایستادگی محکم در مقابل هدفی که برای خود تعریف کرده بودند و با ایثار از هر چیز حتی فرزند خود، موجب شدند تا مردم نیز ایشان را همراهی کرده و انقلاب اسلامی به پیروزی برسد. 
وی با بیان این‌که بزرگ ترین رسالت یاران و نزدیکان امام خمینی در شرایط فعلی جامعه، پیمودن راه اسلام و امام خمینی (ره) است، گفت: پیامبر عظیم الشان اسلام که پیامبر مکارم اخلاق بودند همواره با اخلاق، اسلام را در جامعه گسترش دادند، امام خمینی(ره) نیز خواسته ای جز این‌که اسلام در جامعه استقرار یابد، نداشته و همواره تاکید داشتند که عدالت در جامعه برقرار شود. 
بیمقدار ادامه داد: اکنون عدالت را با شعار و سخن نمی توان در جامعه اجرا کرد، بلکه باید همگی به آن باور داشته و عمل کنیم تا مردم به سمت دین سوق یابند. 
وی با بیان این‌که ۱۴ و ۱۵ خرداد بیانگر شروع انقلاب اسلامی بود و شهدای زیادی در این پیروزی از جان خود گذشتند، افزود: وظیفه ی اصلی ما اجرای تمامی اصول قانون اساسی بوده نه تنها اجرای اصولی که به نفع خودمان است و معتقدم اگر قوانین به طور کامل اجرا شود، آرمان های امام خمینی(ره) نیز در جامعه عملیاتی می شود.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.