رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان‌ شرقی از کشف یک کیلوگرم مواد مخدر شیشه و دستگیری  دو نفرقاچاقچی سابقه دار خبر داد. 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، سرهنگ قاسم دهقانی  در تشریح این خبر گفت : ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در یک عملیات منسجم و هماهنگ، یک باند دو نفره فعال در امر تهیه و توزیع مواد مخدر در استان را شناسایی و دستگیری آنان را در دستور کار قرار دادند.
وی ادامه داد: درتحقیقات اولیه مشخص شد این دونفراز قاچاقچیان سابقه دار و تحت تعقیب مواد مخدر هستند که با تشکیل مجدد باندی، بایک دستگاه خودرو سواری بصورت فرا استانی با شگرد های خاص از استانهای شرق کشور مواد مخدر به تبریز انتقال می دهند.
وی افزود: ماموران پلیس مبارزه بامواد مخدر استان خودرو متهمان را در یکی از محورهای منتهی به تبریز شناسایی و آن را توقیف کردند.
سرهنگ دهقانی گفت: در بازرسی از خودرو توقیفی مقدار یک کیلو گرم مواد مخدر شیشه کشف و تعداد دو نفر متهم نیز دستگیرو با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان درپایان افزود: از تمام شهروندان تقاضا می شود هرگونه موارد مشکوک در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر توسط سوداگران مرگ  را به پلیس 110و یا با شماره تلفن 2184214به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گزارش دهند.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.