به گزارش ایرنا، مجید خدابخش روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری آذربایجان شرقی افزود:‌ خروج آمریکا از برجام پیامدهای اقتصادی خواهد داشت که باید تلاش کنیم در جنگ اقتصادی پیش رو پیروز شویم.
وی ادامه داد:‌ مدیریت قیمت کالاها یکی از وظایف اصلی مدیران است و با توجه به پرداخت ارز دولتی دلیلی برای افزایش قیمت کالاهای اساسی وجود ندارد.
خدابخش با بیان اینکه در دوره گذر قرار گرفته ایم و ممکن است برخی کالاها گران شود، گفت: باید این دوره موقتی به خوبی مدیریت و از انبار کالاها جلوگیری شود.
وی با اشاره به اعتراض صنفی کامیون داران در روزهای گذشته، اظهار داشت: به درخواست آنها رسیدگی شد و از روز گذشته کامیون داران استان نسبت به بارگیری و شروع فعالیت خود اقدام کردند.
استاندار آذربایجان شرقی افزود: مدیران باید نسبت به وضعیت موجود و شرایط آینده پیش بینی های لازم را انجام دهند و برنامه علمی و تخصصی داشته باشند.
وی اظهار داشت: در شرایط فعلی بانک ها، ادارات دارایی، مالیات، بیمه و تامین اجتماعی نباید بنگاه های اقتصادی را تحت فشار قرار دهند و باید حال آنها را مراعات کرد.
خدابخش همچنین با اشاره به راه اندازی میز خدمت از اول تیرماه سال جاری در ادارات آذربایجان شرقی گفت:‌ هدف از اجری این طرح سالم سازی فضای اداری و خدمت رسانی سریع به مراجعه کنندگان است.
وی افزود: براساس آمار ارائه شده از سوی بیمه در سال گذشته برای 26 هزار و 557 نفر شغل در استان ایجاد شده است.
استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد:‌ در سال گذشته 225 واحد تولیدی با سرمایه گذاری 600 میلیارد تومانی و اشتغال زایی سه هزاری نفر در استان راه اندازی شده است.
وی اضافه کرد:‌ همچنین طرح توسعه 268 واحد با 735 میلیارد تومان سرمایه گذاری در استان اجرا و برای 2 هزار و 850 نفر شغل ایجاد شد.
خدابخش گفت: در سامانه طرح کارورزی 12 هزار نفر ثبت نام و 500 بنگاه اقتصادی اعلام آمادگی کرده اند، ولی ثبت نام کنندگان به دنبال کار در ادارات هستند.
6120/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.