به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری آذربایجان شرقی اضافه کرد: اعتصاب کنندگان و تحصن کنندگان همه متعلق به انقلاب هستند ولی غفلت می‌کنند و توسط دشمن از این مسیر سو استفاده می‌شود.
وی با تاکید بر اینکه باید در دهه چهارم انقلاب به مردم و جوانان امید دهیم، خاطرنشان کرد: باید دستاوردها و پیشرفت‌های بزرگ ایران در 40 سالگی انقلاب را در نمایشگاه‌هایی در معرض دید مردم قرار دهیم.
حجت الاسلام آل هاشم همچنین با بیان اینکه نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی نسبت به اشتغال و رفع بیکاری جوانان توجه ویژه داشته باشند، ادامه داد: مردم به ویژه جوانان از شدت بیکاری رنج می‌برند.
وی اظهار داشت: مردم انتظار دارند مجلس در وضع قوانین کشور، توجه و عنایت ویژه و حساسیت بیشتری داشته باشد تا از فساد، اختلاس، خیانت و دزدی جلوگیری شود.
امام جمعه تبریز با اشاره به اینکه در ماه مبارک رمضان همه مدیران در رسیدگی به ایتام و فقرا با کمیته امداد سهیم شدند و انفاق را از طریق درست به اهل فقر رساندند، از آنان تقدیر و تشکر کرد.
وی اضافه کرد: وقتی می‌گوییم هفته رسیدگی به فقرا است باید مانع برخی از اسراف‌ها شویم تا این منابع در اختیار فقرا قرار گیرد.
6120/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.