سرمربی پیشین تیم‌های پدیده و مشکی‌پوشان به عنوان مدیر تیم‌های تراکتورسازی انتخاب شد.

به گزارش ایسنا، محمدرضا مهاجری، سرمربی پیشین تیم‌های پدیده و مشکی‌پوشان به عنوان مدیر تیم‌های تراکتورسازی تبریز انتخاب شد. این سرمربی مشهدی توانست در دوران حضور در مشهد، مشکی‌پوشان را از لیگ دو به لیگ برتر بیاورد و در سه سال حضور در لیگ برتر به همراه پدیده، سهمیه لیگ برتری خراسان رضوی را در بالاترین سطح فوتبال ایران حفظ کند.

انتصاب مهاجری به عنوان مدیر تیم‌های تراکتورسازی در شرایطی رقم خورد که به تازگی محمدرضا زنوزی، مالک پیشین باشگاه گسترش‌ فولاد، امتیاز تیم تراکتورسازی را خرید.

مهاجری با پذیرش پیشنهاد مدیریت تیم‌های تراکتورسازی، به سایر پیشنهادات لیگ برتری و لیگ یکی خود پاسخ منفی داد. نفت مسجدسلیمان، صنعت نفت آبادان، بادران تهران و خونه‌به‌خونه بابل از جمله تیم‌هایی بودند که به دنبال همکاری با سرمربی مشهدی فوتبال ایران بودند.

مهاجری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، درباره آغاز همکاری با تراکتورسازی اظهار کرد: ابتدا باید از اعتمادی که زنوزی به من داشت تشکر کنم. در موارد مختلف فنی و مدیریتی اختیار تام دارم و در وهله نخست همگی باید دست به دست هم دهیم تا تیمی قدرتمند و شایسته نام تراکتورسازی را ساخته و پرداخته رقابت در لیگ برتر کنیم.

وی افزود: امیدوارم شایسته امانتی که به من سپرده شده باشم و امسال تراکتورسازی متفاوت و مقتدری را در لیگ برتر ببینیم.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.