یونس فاتح روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا، با اعلام اینکه بانک‌های عامل استان آذربایجان شرقی بیش از پنج میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان تحت حمایت این نهاد پرداخت کردند، افزود: 287 نفر از مددجویان تحت حمایت مستعد اشتغال پس از معرفی به بانک‌های عامل تسهیلات اشتغال دریافت کردند.
وی با اشاره به اینکه یک میلیارد و 283 میلیون تومان تسهیلات اشتغال توسط صندوق امداد ولایت پرداخت شد، افزود: 111 نفر از مددجویان با دریافت تسهیلات اشتغال از صندوق امداد ولایت صاحب شغل شدند.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه اکنون 37 هزار طرح اشتغال تحت نظارت این نهاد در حال اجراست، گفت: ناظران طرح های اشتغال با نظارت‌های دقیق خود در طول اجرای طرح مشاوره و راهنمایی‌های لازم را به مجریان ارائه می کنند.
وی با بیان اینکه بیشترین شغل ایجاد شده برای مددجویان در زمینه دامپروری است، اعلام کرد: 163 نفر از مددجویان پس از دریافت تسهیلات اشتغال به تولید لبنیات و سایر فراورده‌های دامی اقدام کرده اند.
فاتح با بیان اینکه امسال بیش از 26 میلیون تومان از محل مشارکت های مردمی برای اشتغال مددجویان هزینه شده است، گفت: 45 فقره وام اشتغال به مبلغ 795 میلیون تومان به فارغ‌التحصیلان دانشگاهی تحت حمایت کمیته امداد استان آذربایجان شرقی پرداخت‌ شد.
معاون خودکفایی و اشتغال کمیته امداد آذربایجان شرقی، تعداد جامعه مددجویی کمیته امداد استان را 114 هزار نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد 36 هزار نفر در سنین بین 20 تا 50 سال و 30 هزار نفر مستعد اشتغال هستند.
3071/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.