جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی با اشاره به کشف 87 درصدی سرقت‌ها در فروردین ماه درسطح استان، گفت: 86 درصد از سرقت‌های مهم و 89 درصد از سرقت‎‌های خرد طی این ماه کشف شده‌اند.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، سردار علی محمدی در تشریح این خبر گفت: با تلاش ماموران پلیس آگاهی در فروردین ماه، 94 درصد سرقت از اماکن و 95 درصد سرقت اتومبیل،92 درصد سرقت کش رو زنی و 95 درصد سرقت داخل خودرو نیز کشف شده است.
 
وی به کشف 96 درصدی وسایل و قطعات خودرو اشاره کرد و افزود: علاوه بر کشف کلیه سرقت‌های جیب بری تعدادی از سرقت‌های سنوات گذشته نیز کشف شده است، به طوری که در فروردین ماه سال جاری، شاهد کشف 238 درصدی این سرقت‎ها هستیم. 
 
این مقام انتظامی کیف قاپی را جزو سرقت‌های تاثیرگذار بر افکار عمومی دانست و خاطرنشان کرد: در خصوص پیشگیری و کنترل سرقت کیف قاپی، با اقدامات انجام شده، نسبت به مدت مشابه در سال قبل، 91 درصد کاهش سرقت داشته‌ایم و با تلاش کارآگاهان، 200 درصد سرقت‌های کیف قاپی در فروردین سال 97، منجر به کشف شده است.
  Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.