کاروان ایران در دومین دوره رقابت‌های جهانی جام شرکت‌ها و در دومین روز مسابقات، توانست ۵ مدال طلا و ۴ نقره کسب کند که سجاد هاشمی، دونده آذربایجان شرقی نیز روی سکو رفت.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، در مسابقات روز جمعه، مریم طوسی در دوی ۲۰۰ متر با زمان ۲۵:۱۴ زودتر از سایر حریفان به خط پایان رسید و مدال طلا را به گردن آویخت. دومین مدال طلای روز دوم مسابقات در دوی ۲۰۰ متر مردان توسط سهند توانایی به دست آمد. علی قاسمی هم در این ماده به مدال نقره دست یافت.
 
سهند توانایی و سجاد هاشمی همچنین با فاصله بسیار از رقبای خود از خط پایان مسابقات دوی ۴۰۰ متر عبور کردند و مدال طلا و نقره را از آن خود کردند.
 
یک طلا و یک نقره دیگر  نیز توسط همایون همتی و پژمان یاور ولی در ماده ۱۵۰۰ متر مردان به دست آمد.
 
هادی خوب‌یاری در گروه سنی زیر ۳۰ سال به مقام دوم پرش ارتفاع رسید و مدال نقره گرفت.
 
فاطمه نصرآبادی نیز در  ۱۵۰۰ متر بانوان روی سکوی اول رفت و مدال طلا گرفت.
 
منصوره رضایی نیز در بخش انفرادی مسابقات پینگ‌پنگ دومین رقابت‌های جهانی شرکت‌ها به مقام نخست دست یافت.
 
این پینگ‌پنگ‌باز جوان کشورمان با پیروزی بر حریف قدرتمند آلمانی خود موفق به کسب عنوان قهرمانی شد. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.