ایوب بهتاج روز جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: با مشخص شدن مالکیت این باشگاه، بیشتر نگرانی های علاقه مندان این تیم و مشکلات آن برطرف خواهد شد.
وی در مورد منحل شدن تیم دوچرخه سواری باشگاه پتروشیمی تبریز نیز گفت: رایزنی های در این مورد با وزیر نفت و استاندار انجام داده ایم و از استاندار خواهش کرده ایم وزیر را نسبت به ادامه فعالیت این تیم پرافتخار متقاعد کند.
بهتاج نقش بخش خصوصی را در حمایت از تیم ها در لیگ های مختلف مهم توصیف کرد و گفت: تلاشمان بر این است تا این حمایت ها را از تک رشته ای به چند رشته تغییر دهیم و همه رشته های ورزشی حامی مالی داشته باشند.
وی همچنین با اشاره به رویداد فرهنگی تبریز 2018 اظهار کرد: با توجه با اینکه در این رویداد تبریز، درگیر مسابقات قاره ای و بین المللی خواهد بود لذا تلاش می کینم سالن های پورشریفی و اقدمی را استاندارد سازی کنیم.
وی همچنین از حضور یک تیم پرطرفدار والیبال آسیایی از ششم تا 15 تیرماه در تبریز خبرداد.
بهتاج رویکرد ورزش استان را در سال های اخیر به سمت جشنواره های ورزشی همگانی و روستائی و نخبه پروری عنوان کرد و افزود: اداره ورزش و جوانان استان در روستاهای که خانه ورزشی روستایی وجود دارد برای تجهیز آنها کمک می کند.
وی به ظرفیت بستان آباد در عرصه ورزش های قهرمانی و همگانی و اختصاص 500 میلیون ریال برای زمین مینی گلف این شهرستان اشاره کرد و گفت: این رشته ورزشی می تواند زمینه جذب گردشگر و سرمایه گذار را هموارتر کند.
فرماندار شهرستان بستان آباد نیز در مصاحبه با ایرنا از کمبود فضاهای ورزشی در این شهرستان خبر داد و افزود: در این شهرستان 188 روستا وجود دارد که متاسفانه تنها در یک روستای آن سالن ورزشی سرپوشیده فعالیت می کند.
سید علی موسوی حسینی با بیان اینکه درروستاهای کردکندی و قره بابا و عین الدین سالن ورزشی ساخته می شود خواستار تسریع در تکمیل آنها شد.
وی از پیست اسکی سهند به عنوان ظرفیت شهرستانی در برگزاری مسابقات منطقه ای و فرا منطقه ای یاد کرد و افزود:متاسفانه هنوز شهرستان نتوانسته از این ظرفیت استفاده کند.
وی همچنین از اتمام گاز رسانی به پیست اسکی سهند با چهار میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار خبرداد و گفت: برای آب رسانی به بیش از چهار میلیارد ریال اعتبار نیاز است.
3077/7239
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.