فرماندار شهرستان ملکان با بیان اینکه توسعه و آبادانی شهرها در گرو ایجاد اشتغال و نگاه دور اندیشانه مدیران‌منطقه به مسائل‌اقتصادی است، گفت: وصول درآمدهای مالیاتی توسعه و آبادانی شهرها را به دنبال دارد و باید نگاه مدیران به بحث مالیات جدی‌تر باشد.

به گزارش ایلنا، محمدباقر خانی، ضمن اشاره به اهمیت عوارض مالیات بر ارزش افزوده در عمران شهرها و روستاها گفت: تکیه بر درآمدهای پایدار داخلی بسیار مهم است و تحقق این امر با پرداخت مالیات میسر است.

 خانی، اظهار داشت: در چرخه اقتصاد کشور ثابت ترین ابزار قابل برنامه ریزی برای بودجه عمومی در واقع مالیات است و توجه به این مهم با طرح تحول نظام مالیاتی در سرلوحه اقدامات دولت قرار گرفته است.

فرماندار شهرستان ملکان با اشاره به وضعیت روستایی این منطقه، گفت: روال کنونی وصول عوارض ارزش افزوده موجب تداوم عمران و آبادانی شهرها و علی الخصوص روستاها می شود.

وی خواستار همکاری بیشتر شهرداری‌‎ها با ادارات امور مالیاتی برای اشاعه فرهنگ‌سازی مالیاتی شد و گفت: بسترسازی فرهنگی با اقداماتی هم چون نامگذاری معابر یا اماکنی به نام مالیات در سطح شهر و نصب بنرها برای اجرای پروژه‌هایی که از طریق واریز عوارض به حساب شهرداری‌ها انجام می‌شود، میسر خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.