سیداحد یوزباشی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به کشف 781 دستگاه انواع گوشی تلفن همراه و تعدادی ساعت و هندزفری با نشان های مختلف از سوی پلیس آگاهی استان ادامه داد: این کالاها 4 میلیارد و 866 میلیون ریال ارزش دارد.
وی اظهار داشت: با توجه به ارایه نکردن مدارک لازم قانونی توسط صاحبان کالاها، پرونده قاچاق برای آن ها تشکیل و به تعزیرات حکومتی تبریز ارسال شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی یادآوری کرد: به پرونده قاچاق این کالاها در شعبه ویژه تعزیرات حکومتی تبریز رسیدگی و متهمان علاوه بر ضبط کالا به پرداخت 4 میلیارد و 870 میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند.
یوزباشی همچنین با اشاره به کشف مقادیری سیگار خارجی از یک واحد مسکونی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی استان با کسب اطلاع از منابع موثق مبنی بر انبار مقادیر زیادی سیگار خارجی قاچاق در پارکینگ یک واحد مسکونی، به محل مراجعه و در بازرسی از آن 2 هزار و 500 باکس سیگار خارجی را کشف کردند.
وی با بیان اینکه ارزش این سیگارها یک میلیارد و 698میلیون ریال است، گفت: پرونده کشف این محموله پس از تشکیل به تعزیرات حکومتی استان ارسال و در شعبه 8بدوی تبریز رسیدگی شد.
یوزباشی افزود: متهم این پرونده علاوه بر ضبط کالا به پرداخت یک میلیارد و 700 میلیون ریال محکوم شد.
8023/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.