به گزارش ایرنا، حمید شکری روز چهارشنبه در جلسه شورای مسکن این شهرستان با اشاره به مشکل نشست سه بلوک از این مجتمع، اظهار کرد: پیمانکار مجتمع مسکن مهر فکور مراغه موظف است ظرف مدت چهار ماه نسبت به تعمیرات و مقاوم سازی این مجتمع اقدامات لازم را انجام دهد.
وی به مجتمع رانندگان درون شهری این شهرستان نیز اشاره کرد و افزود: ظرف یک هفته آینده تقسیط وام های این مجتمع با معرفی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی به بانک ملت انجام خواهد شد.
شکری از حل مشکل مجتمع مسکن مهر ناشنوایان این شهرستان نیز خبر داد و گفت: عملیات اجرایی این مجتمع با هماهنگی های انجام شده با اداره کل راه و شهرسازی به انجمن خیرین مسکن ساز واگذار می شود.
وی افزود: نظارت های کافی برای پروژه های مسکن مهر در زمان های لازم انجام نگرفته و این واحدها امروز از نظر مالی و عمرانی با مشکلات عدیده ای مواجه هستند که خوشبختانه در شهرستان مراغه با تعاملات سازمان ها و بانک های عامل این مشکلات قابل حل است.
وی توسعه روستاها و بازنگری در سیستم طرح هادی در روستاهای شهرستان و اجرای این طرح به صورت کارشناسی شده را عامل مهاجرت معکوس به روستاها و حل بسیاری از مشکلات پیش رو این شهرستان عنوان کرد.
طبق برنامه قرار بود پنج هزار و 200 واحد مسکونی مهر با سرمایه گذاری 950 میلیارد ریالی که 65 میلیارد ریال آن تسهیلات بانکی بود در مراغه ساخته شود.
شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
3077/9880
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.