به گزارش ایرنا، عادل اصغرپور روز سه شنبه در بازدید از کارخانه فولاد صائب این شهرستان به فعالیت بیش از یکصد واحد صنعتی کوچک و بزرگ در عجب شیر اشاره کرد و افزود: یکی از مهم ‌ترین اولویت‌ ها در ایجاد اشتغال حمایت از صنایع و توسعه آنهاست.
وی ادامه داد: البته صاحبان صنایع نیز در کنار برخورداری از حمایت دولت، باید تولیدات خود را به سمت کیفی شدن و جذب مشتری بیشتر و نیز تولید و اشتغال زایی سوق دهند.
فرماندارعجب شیر گفت: رفع مشکلات و توسعه صنایع کوچک در ایجاد اشتغال بسیار موثر بوده از این رو در این شهرستان اهتمام ویژه ای بر رفع مشکلات صنایع کوچک وجود دارد.
اصغرپور بر توسعه ارائه خدمات به مردم در شهرستان نیز تاکید کرد و افزود: عجب شیر برای رشد و توسعه بیشتر نیازمند توجه در بخش ‌های مختلف است، لذا باید به گونه ‌ای برنامه‌ ریزی کنیم که نیازهای این شهرستان را شناسایی کرده و براساس اولویت‌ ها خدمات ارائه کنیم.
وی همچنین تسریع در ساخت و بهره ‌برداری از پروژه‌ های نیمه‌ تمام در این شهرستان را مهم خواند و خواستار توجه بیشتر مسئولان شد.
وی همچنین خواستار پیگیری مشکلات صنایع و انجام بازدیدهای دوره ای اداره صنعت و معدن و تجارت از واحدهای صنعتی شهرستان عجب شیر شد و گفت: فولاد صائب با اشتغال زایی برای 350 نفر در سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.
مجتمع فولاد صائب عجب شیر در زمینی به مساحت 100 هکتار با ظرفیت تولید سالانه 400 هزار تن آهن اسفنجی، در ناحیه صنعتی شهرستان عجب شیر واقع شده است.
شهرستان عجب شیر با 738 کیلومترمربع و حدود 71 هزار نفر جمعیت در98 کیلومتری جنوب غربی تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع شده است.
3077/7485
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.