سامان احمدزاده، روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه این طرح ها به زودی به بهره برداری می رسد، افزود: طرح باندهای کندرو ورودی شمال غرب تبریز به منظور تسهیل عبور و مرور در راستای ساماندهی مسیر جاده مایان با هزینه ٣٠ میلیارد ریالی اجرا شد.
وی اظهار داشت: با توجه به اولویت ساماندهی مشاغل مزاحم و اصلاح چهره بصری شهر، شهرک خودرو در غرب تبریز با هزینه ١٠ میلیارد ریال و اختصاص زمینی به مساحت 22 هزار مترمربع احداث و راه های دسترسی به آن نیز اجرا شده که به زودی به بهره برداری می رسد.
شهردار منطقه 6 تبریز یادآوری کرد: به منظور توسعه فضای سبز شهری و ایجاد نشاط اجتماعی طرح بوستان 1.5 هکتاری کوی اتحاد با هزینه هشت میلیارد ریال احداث می شود.
احمدزاده با اشاره به اجرای طرح سپتیک بتنی آب خام بوستان حجاج با هزینه ٤ میلیارد ریالی ادامه داد: طرح خدمات عمومی عمرانی غرب تبریز نیز شامل جدول گذاری، آسفالت معابر و محلات، احداث میادین ورزشی والیبال، فوتبال و بسکتبال با هزینه ٢٧ میلیارد ریال در حال اجراست.
وی طرح های نیرورسانی خط ٢٠ کیلو ولت با هزینه ٣٠ میلیارد ریال و آماده سازی معابر شهرک مایان با هزینه ١٠ میلیارد ریال را از دیگر طرح های عمرانی در حال اجرای شهرداری منطقه 6 در شهرک مایان اعلام کرد.
شهردار منطقه 6 گفت: طرح پد هلیکوپتر شمال غرب این شهر نیز با هزینه یک میلیارد ریال در زمینی به ابعاد 35 در 35 متر در حد شمال غربی پارک صنعت واقع در جاده صنعت قراملک احداث و به زودی به بهره برداری می رسد.
احمدزاده، افزود: این پد در روزهای اولیه پس از حوادث برای ارزیابی خسارت ها، ارسال کمک های اولیه، جابجایی امدادگران، تجهیزات و وسایل امدادی، جابجایی بازدیدکنندگان از محل حادثه، حمل و نقل مصدومان، تهیه خبر، گزارش، فیلم و عکس برداری استفاده فراوانی دارد.
کلانشهر تبریز با 1.8 میلیون نفر جمعیت دارای 10 منطقه شهرداری است.
8023/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.