محمد کلامی، روز سه شنبه با اشاره به برنامه‌های مختلف کمیته امداد در ماه رمضان گفت: امیدواریم امسال شاهد مشارکت هر چه بیشتر نیکوکاران در جشن رمضان باشیم تا به رفع بخشی از نیاز محرومان کمک شود.
وی افزود: یکی از برنامه‌های اصلی این نهاد در ماه رمضان که با هدف کمک به رفع مشکلات مسکن، اشتغال، جهیزیه و درمان نیازمندان انجام می شود اجرای طرح مفتاح الجنه با حضور مسئولان دستگاه های اجرایی است.
کلامی با تاکید به اینکه برنامه‌های رمضان با هدف ترویج فرهنگ سنت های حسنه الهی و همچنین کمک به رفع مشکلات نیازمندان برگزار می شود، اعلام کرد: خیران استان در ماه رمضان سال گذشته بیش از 6 میلیارد تومان در قالب غذای گرم و سبد غذایی به نیازمندان کمک کردند.
مدیرکل کمیته امداد استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه جمع آوری زکات فطره یکی دیگر از برنامه‌های این نهاد در ماه رمضان است، گفت: مبالغ زکات فطره پس از جمع آوری در میان نیازمندان استان توزیع خواهد شد.
وی با بیان اینکه طرح همیان مولا برای استفاده از ظرفیت خیران در تامین نیازهای اولیه مددجویان تحت حمایت در شب های ماه مبارک رمضان اجرا می شود، گفت: امسال بیش از 10 هزار کیسه همیان مولا برای جمع آوری کمک ها در بین خیران و اصناف توزیع شده است.
مدیرکل کمیته امداد استان آذربایجان شرقی همچنین، یادآور شد: مردم نیکوکار آذربایجان شرقی برای مشارکت در طرح‌های مختلف این نهاد و کمک به نیازمندان می‌توانند کمک‌های خود را با استفاده از کد آنی پرداخت #۰۴۱*۸۸۷۷* پرداخت کنند.
3071/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.