استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر این‌که روابط عمومی‌ها باید کارآمدی نظام را با زبان هنرمندانه بیان کنند، گفت: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران باید کارآمدی و عملکرد قابل دفاع نظام جمهوری اسلامی بیان شود و این کار، مأموریت اصلی روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی در سال جاری است.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، مجید خدابخش در دیدار با اعضای هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی استان، اظهار کرد: قطعا با ایده‌آل‌ها و اهداف نهایی انقلاب اسلامی فاصله داریم، اما اگر محدودیت‌ها و مشکلاتی را که کشور در 40 سال گذشته با آن روبه‌رو شده را در نظر بگیریم، در میابیم که کارهای بی‌نظیری انجام شده است.
وی با اشاره به اینکه سطح آگاهی مردم افزایش یافته است، افزود: قرار نیست گزارش‌های غیرواقعی منتشر کنیم، عملکرد نظام جمهوری اسلامی، قابل دفاع است و اگر در برخی حوزه‌ها نیز ضعف‌هایی وجود دارد باید صادقانه و شفاف با مردم در میان بگذاریم.
استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر اطلاع‌رسانی از خدمات دستگاه‌های اجرایی، اظهار کرد: شاید این کار در تخصص مدیران دستگاه‌ها نباشد و این وظیفه روابط عمومی‌هاست که با ظرافت و زبان هنرمندانه، خدمات خود را اطلاع‌رسانی کنند.
وی بر راه‌اندازی میز خدمت در دستگاه‌های اجرایی تأکید کرد و گفت: فناوری اطلاعات باید در قالب میز خدمت در دستگاه‌های اجرایی به کار گرفته شود که این امر علاوه بر تسهیل امور مردم، باعث حذف رابطه‌مداری و کاهش فساد اداری نیز می‌شود.
خدابخش همچنین از روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی استان خواست تا پروژه‌هایی را که مردم نسبت به آن‌ها حساسیت دارند را شناسایی کرده و درخصوص وضعیت آن‌ها به صورت شفاف اطلاع‌رسانی کنند.
جواد آهنگری، دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان نیز در این دیدار گزارشی از عملکرد شورا ارائه کرد و گفت: این شورا یک بازوی توانمند مدیریتی است که می‌تواند در کنار مدیران دستگاه‌های اجرایی در خدمت توسعه استان قرار گیرد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.