به گزارش ایرنا، ایوب بهتاج روز یکشنبه در نشستی با ورزشکاران و هیات های ورزشی شهرستان میانه، اظهار کرد: شهرستان میانه با کسب مدال های متعدد بین المللی به عنوان شهر طلایی ورزش شناخته می شود، اما نبود خوابگاه ورزشی برای اسکان ورزشکاران و میزبانی ها از جمله مشکلات ورزش این حوزه است.
وی افزود: اگر در شورای برنامه ریزی شهرستان مصوبه ای در خصوص خوابگاه ها به استان ارائه شود ما نیز حمایت لازم را جهت برخورداری میانه از خوابگاهی مناسب برای برگزاری مسابقات رسمی ملی و بین المللی انجام می دهیم.
بهتاج با اشاره به مشکل بهره برداری از استادیوم پنج هزار نفری شهید سرانجام میانه که قبلا افتتاح شده بود،گفت: پیمانکار این ورزشگاه با 234 میلیون تومان برنده مناقصه شده و از هفته آینده کار خود را آغاز می کند.
وی ادامه داد: برای حل مشکلات ورزشگاه شهید سرانجام، اعتبار لازم از هزینه ملی و شرکت سازنده این پروژه تامین و هیچ هزینه ای از سوی شهرستان پرداخت نخواهد شد.
بهتاج با بیان اینکه هر ساله باید جامی با عنوان شهدای زینبیه در میانه در یکی از رشته های ورزشی برپا شود، افزود: این جام در رشته های مختلف ورزشی و با جایزه بزرگ، انتخابی تیم ملی، قهرمانی کشوری و مسابقات بین المللی می تواند انگیزه ای برای مردم و جامعه ورزشی میانه باشد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان با اشاره به لزوم حمایت از قهرمانان ورزشی گفت: از اسفند سال گذشته کارگروه و شورای بازی های آسیایی را تشکیل دادیم و از فروردین ماه کار این کارگروه آغاز شده است.
بهتاج خاطرنشان کرد: افرادی که در اردوهای تیم ملی حضور دارند تحت حمایت این شورا قرار دارند و تمامی امکانات سخت افزاری مورد نیاز هیئت ها، مربیان و ورزشکاران را تامین می کنیم.
وی با اشاره به نیاز شهرستان میانه در حوزه تعمیر و تجهیز اماکن ورزشی گفت: در شورای برنامه ریزی شهرستان، مبلغ مورد نیاز در این خصوص را مصوب و به استان ارائه کنید تا بتوانیم سالن های ورزشی و رشته های مختلف را تجهیز کنیم.
شهرستان میانه با حدود 180هزار نفر جمعیت در 180 کیلومتری شرق تبریز واقع است.
7231/6132/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.