رئیس شورای شهر تبریز از گلکاری مجدد به‌جای گل‌های‌ کاشته شده در ماه‌های گذشته انتقاد کرد و گفت: گل‌هایی که در ماه‌های گذشته کاشته شده بودند، می‌توانستند تا دو ماه آتی هم زیبایی‌شان را حفظ کنند. 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، «شکور اکبرنژاد» در صحن علنی شورا، اظهار کرد: هرس تعدادی از درختان و گلکاری مجدد در سطح شهر قابل بحث است که سازمان پارک‌ها باید در این موارد دقت بیشتری داشته باشد. 
وی با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان، گفت: محتوای اصلی ماه رمضان صرفه‌جویی است که متاسفانه امروزه مردم در این ماه بیش از سایر ماه‌ها ریخت و پاش می‌کنند، ضرورت دارد رسانه‌ها با فرهنگ‌سازی مانع از این کار شوند. 
در ادامه لایحه‌ی شهرداری تبریز در خصوص صدور مجوز برای هبه‌ی هزینه‌ی ترمیم عملیات و حفاری آب و گاز جهت واگذاری انشعابات به بیمارستان جدید احداث کودکان در منطقه خاوران مطرح و تصویب شد. 
شهرام دبیری - عضو شورا در این خصوص گفت: بیمارستان ۴۰۰ تخت خوابی فوق تخصص کودکان توسط بخش خصوصی در حال احداث بوده که هبه‌ی شهرداری برای انشعابات این مرکز ۶۹۵ میلیون تومان است. 
*همچنین لایحه‌ی دو فوریتی کمک ۱۵۰ میلیون تومانی شهرداری به ستاد دیه برای آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد نیز مطرح و تصویب شد. 
در ادامه لوایح هبه ارجاعی از کمیسیون برنامه و بودجه بررسی شد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.