جواد ششگلانی روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، با ابراز نگرانی از نحوه مزایده باشگاه تراکتورسازی و نوع واگذاری آن، اظهار کرد: به نظر می رسد این نوع واگذاری، درست و منطقی نیست.
وی با بیان اینکه طبق اعلام سهامداران تیم تراکتورسازی، امتیاز این تیم در حال واگذاری است و باید تا یک هفته این واگذاری انجام بگیرد، افزود: واگذاری به شکلی باید باشد که برای آینده تیم تراکتورسازی مشکلی ایجاد نکند.
ششگلانی ادامه داد: نظر بنده این است که واگذاری باشگاه بزرگ تراکتورسازی مطالعه شده انجام نمی گیرد و مزایده بدون مطالعه احتمال اینکه آینده تراکتور سازی را با مشکلات عدیده مواجه کند، انجام می شود.
وی ادامه داد: هیات فوتبال آذربایجان شرقی به عنوان متولی این رشته ورزشی تلاش می کند تراکتورسازی شکل طبیعی خود را پیدا بکند اما احساس می کنیم که این تیم هم اکنون شکل عادی ندارد.
ششگلانی گفت: نگرانی ما زمانی بیشتر می شود که شرایط نشان می دهد بحث واگذاری باعث شده فرصت ها از دست برود و تراکتورسازی نتواند فصل آینده شروع خوبی در مسابقات لیگ برتر داشته باشد.
وی ادامه داد: با این وضعیت حتی ممکن است هواداران ضعیف ترین تراکتورسازی طی سال های اخیر را مشاهده کنند که در این زمینه باید مسئولان استانی حساسیت بیشتری داشته باشند.
وی، نقش هواداران در جریان واگذاری باشگاه را ناچیز دانست و گفت: در این رابطه هواداران نقشی ندارند و آنها نیز نگران آینده تیم مورد علاقه خود هستند.
ششگلانی افزود: هواداران تراکتورسازی باید در این برهه حساس با سعه صدر با موضوع برخورد کنند تا خدای ناکرده این تیم اسیر حاشیه ها نشود و مسئولان نیز با دستپاچگی این تیم را واگذار نکنند.
وی اضافه کرد: هواداران تراکتورسازی باید مسایل را رصد کند که موضوع واگذاری درست به انجام برسد.
رییس هیات فوتبال آذربایجان شرقی درباره وضعیت تیم شهرداری در لیگ دسته یک باشگاه های کشور نیز گفت: شهرداری تبریز اعلام کرده که در امر قهرمانی فعالیت نخواهد داشت اما برای ما تا حال به طور رسمی این موضوع اعلام نشده است.
ششگلانی افزود: ما با مسئولان باشگاه شهرداری صحبت و اعلام کرده ایم که با سابقه 50 ساله در فوتبال استان نباید عجله و تیم داری خود در لیگ دسته یک را رها کنند.
وی با بیان اینکه مشکلات مالی تیم ها در کشور امری عادی است، اظهار کرد: مشکلات اقتصادی در کل جامعه وجود دارد و باید توجه داشت که در چنین شرایطی مدیریت به درد می خورد.
ششگلانی با اشاره به فعالیت های هیات فوتبال در ماه مبارک رمضان، با بیان اینکه در تمامی شهرستان های استان جام رمضان برگزار می شود، افزود: این مسابقات علاوه بر جنبه پر کردن اوقات فراغت جوانان، از ابعاد فنی و شناسایی نخبگان ورزشی نیز برای ما دارای اهمیت است.
وی گفت: رویکرد ما تقویت هیات های فوتبال شهرستانی بوده و این رویکرد در چهار سال اخیر با عملکرد برخی از تیم های شهرستانی ملموس بوده است.
تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز به عنوان یکی از تیم های پرطرفدار و ریشه دار کشورمان قرار است به بخش خصوصی واگذار شود که این امر نگرانی های جدی را درباره آینده این تیم محبوب و شناخته شده باعث شده است.
3038/7239/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.