به گزارش ایرنا، محمد کلامی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران در تشریح برنامه های این نهاد در ماه رمضان با هدف ترویج سنت حسنه احسان و انفاق اظهار داشت: ثبت نام از حامیان طرح اکرام و محسنین، اطعام نیازمندان، دیدار خیران از خانوارهای نیازمند در قالب طرح مفتاح الجنه و جمع آوری زکات فطره از برنامه های این نهاد در ماه رمضان است.
وی با اعلام اینکه برای 9 هزار نفر از ایتام طرح اکرام و محسنین در ماه رمضان حامی جذب می شود، افزود: از خیران استان درخواست داریم با ثبت نام در طرح اکرام و محسنین، حمایت از ایتام و فرزندان نیازمند را بر عهده بگیرند.
مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: ماه رمضان سال گذشته بیش از هشت هزار حامی، حمایت از ایتام و فرزندان نیازمند را در قالب طرح اکرام و محسنین بر عهده گرفتند.
وی از اجرای طرح مفتاح الجنه با هدف آشنایی مسئولان و خیران با مشکلات نیازمندان در ماه رمضان خبر داد و گفت: مسئولان و خیران استان در قالب این طرح از چند خانوار نیازمند بازدید و کمک های لازم را ارایه می کنند.
کلامی با اشاره به اجرای طرح «همیان مولا» در ماه رمضان، تاکید کرد: طرح همیان مولا شامل جمع آوری مواد غذایی در بسته‌های ویژه از سوی مردم نیکوکار و توزیع آن در بین خانوارهای نیازمند در ماه مبارک رمضان است.
وی گفت: مردم نیکوکار آذربایجان شرقی سال گذشته چهار میلیارد و 732 میلیون تومان در قالب اطعام و افطاری و یک میلیارد و 297 میلیون تومان در قالب طرح همیان مولا به نیازمندان کمک کردند.
مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی اظهار کرد: مردم نیکوکار استان برای مشارکت در طرح‌های مختلف این نهاد و کمک به نیازمندان می‌توانند کمک‌های خود را با استفاده از کد آنی پرداخت #041*8877* پرداخت کنند.
حدود 70 هزار خانوار در آذربایجان شرقی شامل حدود 115 هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند.
6132/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.