به گزارش ایرنا، سعید امامی روز چهارشنبه در جلسه انجمن حمایت از زندانیان شهرستان میانه با اشاره به اینکه یکی از نهادهایی که خلاء فقدان سرپرست خانواده را به حداقل می رساند انجمن حمایت از زندانیان است، گفت: همه کسانی که در حبس به سر می برند مجرم بالفطره و مشکل دار نیستند اما بر اساس قوانین قضایی محکوم به حبس می شوند و این مجازات سبب شکافی در زندگی خانواده این افراد می شود که انجمن حمایت از زندانیان تا حدودی توانسته این خلاء را پر کند.
وی در ادامه افزود: موفقیت انجمن حمایت از زندانیان میانه در سال های گذشته و قرار گرفتن این انجمن در میان 10 انجمن برتر کشور و کسب عنوان انجمن برتر استان در سال گذشته میسر نمی شد مگر با پشتیبانی و حمایت دستگاه ها و خیرین شهرستان که همواره در امور خیر و دستگیری از نیازمندان پیشقدم هستند.
امامی اعتماد به خیرین و حمایت تمامی نهادهای شهرستان را تنها سرمایه اصلی انجمن حمایت از زندانیان میانه عنوان کرد و گفت: این انجمن با سلامت کامل در عملکرد مالی توانسته بیشترین خدمات را به قشر آسیب پذیر شهرستان ارائه دهد.
دادستان میانه افزود: ما به همراهی انجمن حمایت از زندانیان میانه با هدف حمایت از زندانیان و خانواده های آنها افتخار این را داریم که نیت های خیرخواهانه مردم نوع دوست شهرستان میانه را به سرمنزل مقصود برسانیم.
وی با اشاره به عملکرد انجمن در سال گذشته، کل هزینه کرد انجمن در راستای حمایت از زندان، زندانی و خانواده زندانیان را 8 میلیارد و 234 میلیون ریال اعلام کرد.
امامی از پشتیبانی و حمایت و همراهی شورای تامین شهرستان و سایر ادارات و نهادها در دستیابی به اهداف انجمن در راستای حمایت هر چه بیشتر از زندانیان و خانواده های آنها، تقدیر کرد.
7231 /3071/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.