به گزارش خبرآنلاین از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی آل هاشم در همایش بزرگداشت صنعتگر خیر مهندس مقیمی اظهارداشت: نباید تجلیل از افراد بزرگ را با از دست دادنشان انجام داد، اقدام امروز در برگزاری همایش بزرگداشت آقای مقیمی بسیار ارزشمند است.
وی افزود: امیدواریم برای دیگر کارآفرینان بزرگ و پیش قدم در کارهای خیر در استان نیز از این گونه همایش ها برگزار و اقدامات اینگونه افراد برجسته شود.
امام جمعه تبریز گفت: در زمان بازدید از مجموعه مهر اصل فضای پر مهری در کارخانه حاکم بود چنانچه کارگران آقای مقیمی را پدر خطاب میکردند گویی آدم در خانه خود کار می‌کرد.
آل هاشم بیان داشت: خوشبختانه اکثر مسئولان صنعتی کشور آذربایجانی هستند و باید از حضور افرادی چون نایب رئیس مجلس آقای پزشکیان برای شاساندن کارآفرینان بزرگ استان در کشور استفاده کرد.
وی افزود: هرجا که کار خیری در استان انجام بگیرد نام آقای مقیمی در آن جا می‌درخشد و همایش امروز تجلیل از آقای مقیمی تجلیل از تمامی کارآفرینان است.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن اشاره به وجود کارخانه های بزرگ دیگری در استان گفت: حضور بیش از ۱۵ هزار کارگر در کارخانه ای چون شیرین عسل و کارآفرینی با این رقم بالا باعث افتخار است و وظیفه داریم از بنیانگذارن این گونه کارخانه ها تجلیل کنیم.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 922312
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.