مسئول اداره امورخوابگاه های برادران دانشگاه بناب گفت: وضعیت خوابگاه‌های خودگردان دانشجویی از لحاظ کیفی خوب نیست و دانشجویان از این وضعیت گله‌مند هستند که امیدواریم با تلاش و هماهنگی بیشتر بین مالکان خوابگاه‌ها و مسئولان دانشگاه مشکلات کنونی کمتر شود. 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، ذاکر احمدزاده در جشن بزرگ سراهای دانشجویی ضمن گرامیداشت هفته خوابگاه‌ها، اظهار کرد: هر سال در آستانه هفته خوابگاه‌های دانشجویی برنامه‌های متعددی متناسب با هر روز در دانشگاه‌های کشور برگزار می‌شود که دانشگاه بناب نیز برای اولین بار با کوشش دانشجوها و همکاری اداره خوابگاه‌ها و معاونت دانشجویی با برنامه‌های شاد و متنوع این جشن بزرگ را با شکوه بیشتر برگزار کرد. 
وی عدم رسیدگی کافی  و به موقع از طرف مالکان ساختمان خوابگاه‌های خودگردان به مشکلات دانشجویان را از مهمترین معایب خوابگاه‌های پسران خواند وگفت: نرخ اجاره بهای بالا، عدم امکانات مناسب ورزشی، تفریحی و مکان‌های مناسب مطالعه و استفاده از اینترنت دغدغه بیشتر دانشجویان و خانواده‌های آن‌ها است. 
مسئول اداره امور خوابگاه‌های دختران نیز در این مراسم خوابگاه‌ها را محل آموزش مهارت‌های متنوع زندگی و آماده شدن برای زندگی بهتر در آینده خواند و افزود: زندگی خوابگاهی دانشجویان مکان خوبی برای آشنایی با آداب و رسوم قومیت‌ها، وحدت بیشتر بین اقوام و پختگی برای زندگی مستقل و احساس استقلال بیشتر در بین جوانان است. 
«رقیه ره انجام» افزود: امسال نیز در راستای ارتقای کیفیت خدمات رفاهی بیشتر و بهتر و نیز فراهم کردن بستر مناسب برای پیشرفت دانشجوها به منظور ایجاد محیط شاد و با روحیه و مشارکت حداکثری دانشجویان در جشن، ضمن تشکیل کمیته‌ اجرایی جهت برگزاری جشن سراهای دانشجویی با شعار « سراهای دانشجویی و حمایت از کالای ایرانی» این جشن بزرگ در دانشگاه بناب برگزار شد . 
قاسم صمدی - معاون دانشجویی دانشگاه بناب در این مراسم  گفت: ما به این می بالیم که در واقع خدمت گزاری نسلی را بر عهده داریم که آینده جامعه خودمان ایران یا هر جامعه دیگر بدست توانای آنان خواهد چرخید، این برای ما بسی افتخار است که هرچقدر در این حوزه فعالیت انجام دهیم برای ما خستگی ندارد. 
به گزارش ایسنا، درپایان این مراسم از اتاق های نمونه خوابگاه ‌ها، سرپرستان و مسئولان خوابگاه‌های دانشگاه بناب تقدیر به عمل آمد. 
گفتنی است دانشگاه بناب دارای بیش از 2600 دانشجو است که از مجموع آ‌ن‌ها یک هزار و 200 دانشجو در چهار خوابگاه پسران و دختران ساکن هستند. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin-top:0in; mso-para-margin-right:0in; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0in; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri",sans-serif; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.