به گزارش ایرنا، رحیم شهرتی فر روز دوشنبه در جلسه سیاست گذاری و برنامه ریزی برنامه های 14 و 15 خرداد و روز جهانی قدس، افزود: در شرایط کنونی و با توجه به معادلات جهانی به شدت نیازمند پیاده سازی اندیشه ها و تفکرات ناب امام راحل هستیم به ویژه اینکه محور این اندیشه ها، وحدت بین مسلمانان است.
وی اظهار کرد: پیام مهم و جهانی امام خمینی در جریان مبارزات انقلابی و سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی بر اصل وحدت جامعه اسلامی بر مبنای عزت مندی مسلمانان استوار است و ایشان دیانت را مرکز ثقل وحدت و انسجام مسلمانان جهان می دانستند.
شهرتی فر با بیان اینکه مسئولان نظام اسلامی، وامدار امام خمینی و خون شهدا هستند، بر ضرورت صیانت و پاسداری از آرمان ها و اهداف عالی امام و رهبری انقلاب تاکید کرد.
وی، تقارن 14 و 15 خرداد امسال با ماه مبارک رمضان و لیالی قدر را فرصتی مغتنم و مهم برای بازیابی اندیشه های والای امام خمینی دانست و افزود: باید از این فرصت به شکل بهینه ای برای احیای ارزش ها و اصول اسلامی و انقلابی استفاده کنیم.
شهرتی فر، راهپیمایی روز جهانی قدس امسال را دارای ارزش و اهمیت وسیع در ابعاد داخلی و خارجی دانست و گفت: این راهپیمایی دشمن شکن باید امسال وسیع تر و باشکوه تر از سال های قبل برگزار شود تا بار دیگر استکبار جهانی وحدت و انسجام مردم انقلابی ایران را مشاهده کند.
وی، خروج ایالات متحده از برجام و سخنان وقیحانه رییس جمهوری این کشور را عاملی مهم و انگیزشی برای مردم آگاه و با بصیرت ایران اسلامی دانست که می تواند راهپیمایی روز جهانی قدس امسال را گسترده تر از سال های قبل به نمایش بگذارد.
به گزارش ایرنا، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی نیز در این جلسه با اشاره به فعال شدن کمیته های مختلف مراسم رویدادهای یاد شده، گفت: از کمیته های مختلف تقاضا داریم برنامه های مربوطه را درموعد مقرر ارسال کنند تا هماهنگی های لازم و کافی با سایر ارگان ها و نهادها به انجام برسد.
حجت الاسلام حسین تقی زاده افزود: با توجه به تقارن روزهای 14 و 15 خرداد با ماه مبارک رمضان ، برگزاری برنامه های مربوطه نیازمند مدیریت جهادی تمامی دستگاه ها و ارگان ها است.
3038/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.