مدیر روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی گفت: طبق اخطاریه اداره کل هواشناسی استان،  تا زمانی که شرایط جوی هوا مساعد نشود، اردوی هیچ مدرسه ای در استان برگزار نمی شود.
حسین صبوری در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، با اشاره به شرایط جوی نامساعد هوا، افزود: طبق ارسال اطلاعیه ای به تمامی مدارس، خواستار اجتناب از برگزاری اردوهای مدارس شده ایم و تا زمانی که شرایط جوی هوا مساعد نشود، اردوی مدارس برگزار نخواهد شد. 
وی ادامه داد: تمامی اردوها طبق توصیه های جدی ایمنی برگزار می شود و تمامی مدیران موظف هستند با توجه به این توصیه ها جهت جلوگیری از وقوع اتفاقات ناگوار، اقدام کنند.
وی با بیان این‌که اردوهای مدارس معمولا در اردیبهشت ماه برگزار می شود، افزود: شرکت دانش آموزان در اردوی مدارس اجباری نیست، اکثر اردوها در قالب بازدید از مراکز علمی و تفریحی از جمله کارخانه ها، باغات و کوه برگزار می شود. 
مدیر روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی با تکذیب خبر مبنی بر مصدوم شدن دانش آموزان در اردوی کوه عینالی، گفت: چنین اردویی توسط هیچ کدام از مناطق آموزش و پرورش تبریز انجام نشده است، چرا که طبق اخطاریه هواشناسی به تمامی مدارس تاکید کرده ایم از برگزاری اردو در شرایط نامساعد جوی هوا خودداری کنند.   
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.