دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی تبریز در اعتراض به اقدامات و مواضع رئیس جمهور آمریکا تجمع اعتراضی برگزار کردند.

به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، جمعی از کارکنان، مسئولان و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تبریز در محوطه دانشکده پزشکی تجمع اعتراض آمیز برگزار کردند. 

تجمع کنندگان شعارهای "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" سر دادند. 

در پایان تجمع نیز بیانیه ای به شرح زیر قرائت شد.     "حال با تحقق پیش‌بینی‌های حکیمانه امام خامنه ای (مد ظله العالی) در مورد دشمنی ها و بدعهدی های شیطان بزرگ آمریکا جا دارد از قضایا و وعده ها و سراب هایی که در داخل کشور در مورد مذاکرات با آمریکا داده می‌شد عبرت بگیریم . ما دانشجویان ،کارمندان و اساتید دانشگاه علوم پزشکی تبریز ضمن حمایت کامل از مواضع عزتمندانه و ضد استکباری دولت جمهوری اسلامی و مسئولین نظام اعلام می‌داریم : 

۱ .  قدرت روزافزون و اقتدار انقلاب اسلامی ایران چنان لرزه بر دشمن اندام دشمنان اسلام و ایادی شیطان انداخته که دستپاچه تر از هر زمان دشمنی های خود را نشان می‌دهند غافل از اینکه امروز نه تنها در مقابل ایران اسلامی بلکه در برابر محور مقاومت هیچ کاری نمی توانند از پیش ببرند و تحقق وعده رهبرمان قطعی است که فرمودند: اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید . 

۲ . شیطان بزرگ به سبب ماهیت استکباری و خباثت آلود خود با اساس اسلام و نظام جمهوری اسلامی دشمن است و مشکل آنها هسته‌ای و موشکی نیست و چنانکه اگر مسئله هسته ای را حل کنیم سراغ بحث موشکی می‌روند و اگر موشکی را حل کنیم سراغ سایر بهانه ها می روند و تامارا از اسلام تهی نکنند راضی نخواهند شد لیکن به فرموده مولایمان این آرزو را به گور خواهند برد . 

 ۳ . سیاست‌های رژیم آمریکا همواره مبتنی بر زورگویی به ملت‌ها بوده و روی کار آمدن هر یک از دو حزب دموکرات و جمهوریخواه تفاوتی در سیاست‌های کلان ایالات متحده ایجاد نکرده و نخواهد کرد البته گاهی دستکش مخملی مانع مانع از دیده شدن دست چدنی می‌شود لیکن ملت ایران هوشیار تر از اینهاست که بپندارد فقط ترامپ خبیث است و نه حکومت آمریکا ؛ لیکن حال که این مردک ملت بزرگ ایران را تهدید کرده ما می‌گوییم : آقای ترامپ شما غلط می کنید . 

۴ . با بیرون رفتن آمریکا از برجام انتظار می‌رود مسئولین محترم سیاست خارجه هوشیاری کامل خود را در برابر وعده های اروپا حفظ کنند و با گرفتن تضمین های لازم اشتباهات گذشته را تکرار نکنند و مطمئن باشند در مسیر دیپلماسی عزت ، مردم ایران تمام قد پشتیبان مسئولین هستند . 

۵ .  حال که برجام به عنوان تجربه ای ارزشمند در برابر چشمان ما و چراغ راه آینده است ؛ از مسئولین کشور می‌خواهیم با توجه و تکیه بر توان داخلی و تقویت ساخت درونی کشور راه را بر نفوذ و سوء استفاده بیگانگان ببندند و این فرموده را نصب العین خود قرار دهند که بهترین راه مبارزه با آمریکا خدمت به مردم است . 

۶ .  پیرو سخنان انقلابی رهبر ما که فرموده بودند: اگر آمریکا برجام را پاره کند ما آن را به آتش خواهم کشید ما دانشگاهیان علوم پزشکی تبریز همراه با ملت ایران در پاسخ به بدعهدی آمریکا برجام را آتش می زنیم ."
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.