مجید خدابخش در حاشیه همایش کارگزاران روابط عمومی های استان به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بی تردید یکی از مهم ترین و تاثیرگذارترین بخش های خدمت رسانی دستگاه های اجرایی، اطلاع رسانی و آگاهی دادن به مردم توسط روابط عمومی ها است.
وی ادامه داد: معتقدم روابط عمومی پل بسیار مطمئن و کاملا ضروری ما بین مسوولان و دستگاه های اجرایی با مردم است.
خدابخش گفت: روابط عمومی ها باید نظرات و دیدگاه های مثبت و منفی مردم را کسب و به مدیران خود انتقال دهند.
وی اظهار کرد: در برخی موارد دستگاه های اجرایی در تشخیص اولویت ها و یا کیفیت خدمات رسانی بر اساس میل و ترجیحات خود برخورد کنند در حالی که مطالبات مردم به شکل دیگری می باشد و در این خصوص روابط عمومی ها می توانند نقش آفرینی کنند.
استاندار آذربایجان شرقی افزود: روابط عمومی باید در بیشتر جلسات تصمیم گیری دستگاه مربوطه خود حضور داشته باشد و ضروری است کارشناسان روابط عمومی توانمندسازی شود.

** مدیریت منهای روابط عمومی کالبد بدون روح است
مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی نیز با بیان اینکه روابط عمومی ویترین یک سازمان است، گفت: مدیریت منهای روابط عمومی کالبد بدون روح است.
محمد محمدپور با بیان اینکه جایگاه روابط عمومی ها در سازمان ها به خوبی تعریف نشده است، افزود: روابط عمومی های کارا و موثر با سرعت بیشتر سازمان خود را به موفقیت و اهداف تعیین شده می رسانند.
وی ادامه داد: کار روابط عمومی ها بسیار سخت است و کار در این بخش نیاز به عشق و علاقه فراوان دارد.
محمدپور اظهار کرد: اطلاع رسانی، هماهنگی و انسجام بخشی از اصول کاری و از وظایف ذاتی روابط عمومی های هرسازمان به شمار می رود.
همایش یکروزه کارگزاران روابط عمومی آذربایجان شرقی با موضوع 'روابط عمومی موثر و کارآمد' به همت شورای هماهنگی روابط عمومی های استان و با حضور و استقبال گسترده مدیران روابط عمومی های سازمان ها و نهادهای مستقر در این خطه برگزار شد.
6120
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.