به گزارش ایرنا، علیرضا رحیمی عصر دوشنبه در نشست خبری نخستین المپیاد ورزش محلات تبریز افزود: اگر واگذاری امتیاز تیم فوتبال شهرداری تبریز میسر نشود، برای فصل آتی این تیم را با افراد بومی و هزینه ای خیلی کمتر راهی مسابقات لیگ یک خواهیم کرد زیرا که اولویت ما توجه به ورزش های همگانی خواهد بود .
رحیمی خاطر نشان کرد: توجه به ورزش همگانی از ارزش ورزش های قهرمانی نمی کاهد، بلکه بدون شک در بین نوجوانان و جوانان استعدادهای نهفته ای وجود دارد که با برنامه ریزی دقیق و سرمایه گداری در زمینه ورزش همگانی این استعدادها شناسایی می شوند.
مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تبریز با اشاره به طرح صبح و ورزش از ساعت 7 و 30 دقیقه تا 8 و 30 دقیقه صبح در 80 ایستگاه شامل پارک ها و فضاهای در اختیار شهرداری اجرا می شود، گفت: در بعضی از این ایستگاه ها بیش از 200 شهروند به صورت روزانه ورزش می کنند.
رحیمی با اشاره به اینکه 70 درصد افراد فعال در ورزش صبحگاهی بانوان هستند، گفت: سعی داریم با اجرای ورزش عصرانه با حضور آقایان و مربیان مجرب این نسبت را به تعادل برسانیم.
رییس هیات ورزش های رزمی استان آذربایجان شرقی در مورد المپیاد ورزشی محلات گفت: در این المپیاد انتظار داریم شهروندان با تیمداری خودشان شور و شوقی در کوچه پس کوچه های تبریز ایجاد کنند.
رحیمی با بیان اینکه این المپیاد در بین آقایان و بانوان و در چهار رده سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان برگزار می شود، گفت: برای شروع این المپیاد رشته فوتسال آقایان در نظر گرفته شده است که در روز 25 اردیبهشت جاری با روشن کردن مشعل مسابقات توسط یکی از ورزشکاران نامی تبریز شروع شده و در طول ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.
مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تبریز اعلام کرد: از بین شرکت کنندگان در المپیاد محلات استعدادیابی شده و برای سال آینده از رده های سنی مختلف نفرات برتر برای تیم شهرداری تبریز انتخاب می شوند.
رحیمی با اشاره به برنامه های ریزی های انجام شده برای برگزاری مسابقات والیبال و شطرنج در بین بانوان، خاطرنشان کرد: ورزش های بومی محلی مانند زو، طناب کشی، دارت و مچ اندازی نیز برگزار خواهد شد.
وی همچنین در مورد دیگر تیم های حرفه ای شهرداری تبریز اعلام کرد: با رایزنی های که در شورای سازمانی و هیات مدیره سازمان ورزش انجام شده است در سه رشته ورزشی بسکتبال، والیبال و دوچرخه سواری همچنان تیم داری کرده و ورزش قهرمانی را دنبال می کنیم .
وی خاطرنشان کرد: تیم بسکتبال شهرداری تبریز با کسب مقام قهرمانی مسابقات لیگ برتر بعد از سال ها عنوان مهم و با ارزشی را برای خطه آذربایجان به ارمغان آورد و این تیم را برای بازی های آسیایی آماده خواهیم کرد.
رحیمی در خصوص مطالبه ورزشکاران هم گفت: ورزشکاران خارجی و ایرانی که از تیم جدا شدند، همه مطالبه خود را دریافت کردند .
مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تبریز در مورد حواشی ایجاد شده در مورد تیم کبدی شهرداری تبریز هم گفت: با وجود کسب مقام نایب قهرمانی این تیم در مسابقات آسیایی، به دلیل تامین نشدن هزینه تیمداری منحل شده بود .
/3071/9853
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.