به گزارش ایرنا، ملی پوشان کشورمان سه شنبه در سومین روز مسابقات اسنوکر قهرمانی آسیا به مصاف تیم هایی از کشورهای میانمار، سوریه و هند رفتند.
در نخستین دیدار دور اول بازی های روز سوم، علی قره گوزلو از ایران موفق به کسب 138 امتیاز شد که بالاترین امتیاز این دور از مسابقات محسوب می شود.
همچنین محمد لب آبی، سیاوش مزینی، احسان حیدری نژاد، حامد ذره دوست و علی روشنی کیا در مقابل حریفانی از میانمار، هنگ کنگ، پاکستان و افغانستان با شکست روبرو شدند.
در ادامه بازی های این دور، احسان حیدری نژاد 4 بر صفر بر وین کوکو از میانمار چیره شد؛ علی قره گوزلو 4 بر یک عبدالکریم مقصود از سوریه را از پیش رو برداشت؛ محمد لب آبی یک بر 4 مقابل تاناوات از کشور تایلند و
علی روشنی کیا یک بر 4 مقابل کو هتت از کشور میانمار مغلوب شدند.
در دور دوم دیدارهای روز سوم مسابقات اسنوکر قهرمانی آسیا نیز نتایج زیر به دست آمد؛
در ادامه علیرضا خداپرست یک بر چهار مقابل امیر سرخوش، سیاوش مزینی سه بر چهار مقابل محمد بلال از پاکستان و حامد ذره دوست 2 بر چهار مقابل چی وای آیو از هنگ کنگ تن به شکست دادند.
همچنین در دور سوم بازی های روز سوم مسابقات اسنکو قهرمانی آسیا در تبریز نیز علی روشنی کیا 4 بر یک مقابل یازن الحداد از سوریه پیروز شد، علی قره گوزلو 4 بر صفر بر اسدیلیپ کومار از کشور هند چیره شد و احسان حیدری نژاد 3 بر 4 مغلوب محمد آصف از پاکستان شد و در نهایت محمد لب آبی هم یک بر 4 مغلوب محمد رئیس از افغانستان شد.
سی و چهارمین دوره رقابت های اسنوکر قهرمانی آسیا از شانزدهم تا بیست و دوم اردیبهشت ماه با حضور کشورهای ایران، قطر، تایلند، پاکستان، هنگ کنگ، فلسطین، سوریه، عراق، میانمار، هند و افغانستان در سالن ورزشی صدرای تبریز در حال برگزاری است.
9853/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.