یک عضو شورای شهر تبریز در خصوص اخبار منتشر شده در رابطه با تمایل سازمان ورزش شهرداری تبریز برای خریداری باشگاه تراکتورسازی، گفت: هرگونه حمایت لازم برای احیاء و موفقیت تراکتور را انجام می‌دهیم.
«غلامحسین مسعودی ریحان» در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، اظهار کرد: بنده اطلاعی راجع به موضوع «خرید تراکتور توسط سازمان ورزش شهرداری» ندارم، با این حال در مقابل تراکتور احساس مسئولیت داشته و برای بازگشت این تیم به روزهای اوج از هیچ کمکی دریغ نمی‌کنم و اگر موضوع خرید سهام این باشگاه توسط شهرداری مطرح شود بازهم حمایت خواهم کرد.
وی خواستار واگذاری سهام تراکتور به مردم آذربایجان شد و افزود: واگذاری تراکتور به یک فرد می‌تواند منجر به افت این تیم شود که برای جلوگیری از افول آن ضرورت دارد تراکتور با سهام عام و توسط مردم اداره شود.
مسعودی ریحان با اشاره به محبوبیت تراکتور در بین مردم، گفت: این تیم نماد آذربایجان است و نباید اجازه دهیم با افت تراکتور احساسات جوانان خدشه‌دار شود.
وی با انتقاد از مدیریت سابق تراکتور، گفت: بنده بارها در جلسات عمومی با مدیرعامل سابق درگیری لفظی پیدا کرده بودم؛ چرا که تراکتور را در سرازیری سقوط قرار داده بود.



انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.