سرهنگ پاسدار جعفر رزمی روز جمعه در مراسم بهره برداری از یک باب خانه محروم در روستای کرمجوان مراغه افزود: برای احداث خانه های محروم در این استان، امسال 100 میلیارد ریال هزینه خواهد شد.
وی با بیان اینکه سال گذشته برای احداث خانه های محروم 80 میلیارد ریال هزینه شده بود ادامه داد: برای حمایت از اقشار نیازمند و فاقد مسکن مناسب در مناطق محروم، این اعتبار امسال حدود 25 درصد افزایش یافته است.
وی اضافه کرد: همچنین در طی سال گذشته به همت بسیج سازندگی سپاه عاشورا، 398 طرح عمرانی برای محرومیت زدایی اجرا شده که از این تعداد 170 طرح مقاوم سازی خانه محرومان بوده است.
رزمی با تاکید بر لزوم توجه بیشتر مسئولان به اقشار کم در آمد و محروم جامعه گفت: مستضعفان و محرومان ولی نعمتان و صاحبان اصلی انقلاب اسلامی هستند.
وی افزود: براساس آموزه های اسلامی و قرآنی و نیز تاکیدات رهبری، خدمت به محرومان و دستگیری از آنان در دنیا و آخرت انسان را سعادتمند خواهد کرد.
به گزارش ایرنا در این مراسم و همزمان با هفته بسیج سازندگی یک واحد مقاوم سازی شده برای مدد جویان کمیته امداد در مراغه افتتاح شد.
این خانه به همت اردوهای جهادی وقرارگاه بسیج سازندگی سپاه مراغه با 240 میلیون ریال در روستای کرمجوان به بهره برداری رسید.
شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
3077/7487
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.