معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان آذربایجان شرقی گفت: 1139 دانشجوی تحت حمایت کمیته امداد استان آذربایجان شرقی از خدمات تحصیلی این نهاد بهره‌مند هستند.  
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، ابراهیم جعفری با اعلام اینکه هزار و 139 دانشجوی تحت حمایت این نهاد از خدمات تحصیلی بهره‌مند هستند، گفت: دانشجویان تحت حمایت این نهاد در مقاطع کارشناسی، کارشناسی‌ارشد و دکترا مشغول به تحصیل هستند. 
وی با بیان اینکه 16 دانشجو در مقطع دکترا و 90 دانشجو در مقطع کارشناسی‌ارشد در حال تحصیل هستند، افزود: کمیته امداد با حمایت از دانشجویان نیازمند تلاش می کند مسیر موفقیت آنها را برای دستیابی به مدارج عالی علمی و تحصیلی هموار کند. 
جعفری با تاکید به اینکه 736 میلیون تومان شهریه در سال 96 برای دانشجویان تحت حمایت پرداخت شده است، یادآور شد: در این مدت حدود 206 میلیون تومان کمک هزینه تحصیلی نیز در اختیار دانشجویان تحت حمایت قرار گرفته است.
وی با یادآوری اینکه پرداخت شهریه و کمک هزینه‌های تحصیلی به دانشجویان تحت حمایت موجب می‌شود تا آنها بدون دغدغه تحصیل کنند، بیان کرد: پرداخت کمک هزینه تحصیلی به منظور مرتفع شدن بخشی از مشکلات مالی دانشجویان تحت حمایت انجام می شود تا آن‌ها بتوانند با کمترین مشکلات به تحصیل ادامه دهند.  

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.