به گزارش ایرنا، مرحله فینال سی و چهارمین دوره رقابت های اسنوکر قهرمانی آسیا امروز شنبه با قضاوت افشین دهقانی داور بین المللی کشورمان برگزار شد و طی آن امیر سرخوش با برتری 6 بر 1 در مقابل علی قره گوزلو، مدال طلا و قهرمانی این رقابت ها را از آن خود کرد.
به این ترتیب علی قره گوزلو از ایران نیز نایب قهرمان آسیا شد و احسان حیدری نژاد از کشورمان و بابر مسیح از پاکستان به طور مشترک در جایگاه سوم ایستادند.
این نخستین با در تاریخ اسنوکر آسیا است که یک کشور موفق به کسب هر سه مدال طلا، نقره و برنز این رقابت ها می شود.
گفتنی است داوری این دوره از رقابت ها را فرهاد طاهری، بهزاد بیابانی، محسن اخوت، هومن صمیمی، حسام قابلی، حسن اسماعیل زاده، فرهاد محمدی، افشین دهقانی، پانته آ صادقی، علیرضا سیلسپور، آرمین قلی پور، علی جدیدی، از ایران و عرفان علی میرزا از هند، وانگ وی از چین، محمد نوح امیرمختار از سریلانکا، احمدقاسم اسد ابوراح از اردن، نوید کاپادیا از پاکستان و تذ مینگ لی از هنگ کنگ به سرداوری منصور مقدم برعهده داشتند.
سی و چهارمین دوره رقابت های اسنوکر قهرمانی آسیا به مناسبت انتخاب تبریز به عنوان پایتخت گردشگری جهان اسلام در سال 2018 از شانزدهم تا بیست و دوم اردیبهشت ماه با حضور کشورهای ایران، قطر، تایلند، پاکستان، هنگ کنگ، فلسطین،عراق، میانمار، هند، ‌سوریه و افغانستان در سالن ورزشی صدرای تبریز در برگزار شد.
9853/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.