قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر گفت: امسال تمامی پروژه‌های مسکن مهر به پایان می‌رسد. 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، احمد اصغری مهرآبادی در سفر به شهرستان اهر اظهار کرد: تاکید رئیس جمهور بر اتمام تمامی پروژه‌های نیمه تمام مسکن مهر در سال 97 است و همه‌ی دست اندرکاران در تلاش هستند با همراهی ادارات ذیربط شاهد اتمام این پروژه‌های نیمه تمام مسکن مهر تا پایان سالجاری باشیم. 
اصغری مهر آبادی گفت: در برخی پروژه‌های مشکل‌دار مسکن مهر طول کشیدن دوران مشارکت باعث افزایش سود بانکی و هزینه اضافی شده و مشکلات عدیده‌ای را در این خصوص برای اعضای این تعاونی‌ها  به وجود آورده است که امیدواریم این پیگیری‌ها منتج به نتیجه شود.   قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر ضمن حضور در محل اجرای پروژه‌ی مسکن مهر اهر و شنیدن مشکلات، گفت: با تهاتر و واگذاری زمین مناسب و رایگان به شهرداری اهر، شهرداری موظف شده نسبت به آماده سازی محوطه مجتمع‌های مسکونی مسکن مهر اقدامات لازم را انجام دهد. 
وی همچنین با اشاره به توافقات انجام شده با دستگاه‌های خدمات رسانی از جمله آب و فاضلاب و برق اظهار امیدواری کرد این ادارات نیز با بهره گیری از امکانات و اعتبارات داخلی نسبت به حل مشکلات این پروژه ها اقدام کنند. 
وی افزود: متاسفانه در گذشته بدون فراهم‌ سازی امکانات زیربنایی و محوطه‌سازی لازم، پروژه‌های مسکن مهر را به مردم تحویل داده‌اند و این امر موجبات نارضایتی ساکنان این مجتمع‌ها شده است. 


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.