فرماندار تبریز در نشست خبری خود در جمع اصحاب رسانه به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیار راستگو در نشست خبری و در جمع اصحاب رسانه ضمن اشاره به اهمیت کار خبری و خبرنگاری، رسالت کاری خبرنگاری را در انعکاس مطالبات مردم دانست.

راستگو اذعان داشت: من فرماندار دولت تدبیر و امید بوده و هستم و افتخاری برای من بوده که در این دولت توفیق خدمت‌ و خادمی ملت را داشته باشم. در این جایگاه هر کسی با هر تفکر سیاسی که بخواهد در رفع مسائل و مشکلات مردم قدم بردارد با آغوش باز  استقبال می‌کنم و این یک نگرش ملی از طرف دولت است که گفت‌وگوی سیاسی با تمامی جریان‌های سیاسی انجام شود.

فرماندار تبریز درباره سفر ریاست‌جمهوری به تبریز بیان داشت: جا دارد از مردم همیشه در صحنه آذربایجان و بخصوص تبریز  با حضور شکوهمند و استقبال و حمایت از رئیس‌جمهوری تشکر کنم. دستاوردهای بسیاری برای شهر تبریز در پروژه‌ها و طرح‌های مختلفی در این سفر حاصل شد که یکی از دستاوردهای مهم سفر وی افتتاح رسمی رویداد تبریز 2018 و شناساندن پتانسیل و ظرفیت‌های گردشگری تبریز به میهمانان خارجی و داخلی بود.

وی اظهار داشت: چالش اساسی کشور در این‌بازه زمانی حمایت از کالای ایرانی و در راستای آن حمایت از تولید داخلی است. تبریز به‌عنوان مادرشهر صنعتی کشور ظرفیت و توان بالقوه‌ای را دارا است و بزرگترین پتانسیل و ظرفیت نیروی انسانی و نیروی کار متخصص است.

فرماندار تبریز درباره پروژه میدان آذربایجان تبریز نیز افزود: پروژه آذربایجان در یک‌ماه اخیر پیشرفت قابل توجهی داشته و بنده پیگیر روند تکمیل پروژه از شهرداری هستم.

وی همچنین درباره واگذاری تیم تراکتورسازی تبریز به بخش‌خصوصی نیز اظهار داشت: هلدینگ تراکتورسازی به بخش‌خصوصی واگذار شده و تصمیم‌گیری در این‌باره بر عهده مسئولان باشگاه است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.