فروشگاه بزرگ برند ایرانی "هیرا" در مرکز خرید اطلس آغاز به کار کرد.

به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی،   "هیرا" ، عنوان برندی ایرانی است که   توسط بانوی   28 ساله تبریزی راه‌اندازی شده و شروع به کار کرده است.

سپیده حاذقی مدیر این برند در حاشیه افتتاح این فروشگاه گفت: این برند کار خود را با تولید و طراحی لباس و مد بچگانه   در سال 93 آغاز کرده است، فروش این برند  در ابتدا به شکل مجازی بود، ولی هم‌اکنون با پشت سرگذاشتن فروش فروشگاهی در سال گذشته، اقدام به طراحی و تولید لباس و مد بزرگسال ( مردانه و زنانه) و  تاسیس فروشگاه بزرگ کردیم.

وی خاطرنشان کرد: تجربه فروش اینترنتی و فروشگاهی این برند ایرانی در زمینه پوشاک بچه‌گانه و مشاوره و نظرخواهی از مشتریان  ما را در ورود این برند در زمینه پوشاک بزرگسال مصمم تر کرد.

  وی با اشاره به شروع کارآفرینی خود گفت:   کارم را با سرمایه‌ای اندک شروع کردم، در ابتدا تولید پوشاک را به صورت محدود    تولید می‌کردیم، با افزایش مشتریان در اقصی نقاط کشور، در کارگاه   تولیدی این برند، بر تعداد شاغلین   افزوده شد، این مسئله افتخاری برای برند هیرا بود.

این بانوی کارآفرین یادآور شد:  برای شروع کار، انگیزه شرط اصلی است،  انگیزه صرفا مالی نداشتم، ولی اینکه استعداد آدم هدر برود با این موافق نیستم، ضمن کار و در برخورد با کادر و پرسنلم بود که متوجه شدم چقدر مشکلات مالی زنان جامعه  ما را آزار می‌دهد، این شد که با وجود سختی، به کارم دلگرم شدم، هم اکنون در حدود 33 نفر در مجموعه هیرا فعالیت می‌کنند، به امید قدردانی از تک تک کادر هیرا، مسیرم را ادامه می دهم . 

وی  بر لزوم تسهیل صادرات محصولات تولید داخل تاکید کرد و گفت:  مشتری‌های خارجی نیز داریم که فعلا با توجه به مشکلات گمرکی و هزینه بالای ارسال و  ...مجبوریم از طریق بستگان ایرانی آنها، محصولات را به دستشان برسانیم، ولی اگر شرایط صادرات  محیا باشد توان رقابت با برندهای خارجی را نیز داریم

گفتنی است؛ . فروشگاه بزرگ هیرا  در مجتمع تجاری اطلس تبریز واقع در تبریز، ولیعصر، همافر غربی طبقه همکف، پلاک  B.03 ، دایر می‌باشد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.