نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی، ایجاد مشاغل و استفاده از ظرفیت های بالقوه مناطق بکر و گردشگری را با هدف ارتقاء حوزه گردشگری و ایجاد اشتغال در شهرستان هریس ضروری برشمرد. 

به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، بیت اله عبدالهی در  مراسم گرامیداشت روز ملی شوراها در هریس، نزدیکی این شهرستان را به مرکز استان نقطه قوتی برای رشد در تمام امور عنوان کرد و افزود: با توجه به اینکه شهر تبریز به عنوان پایتخت گردشگری جهان اسلام معرفی شده، لازم است از این فرصت برای پیشبرد اهداف اقتصادی منطقه گام برداریم که بهترین راه تقویت و ایجاد مشاغل در حوزه گردشگری در شهرستان هریس می باشد. 

وی با اشاره به خشکسالی ها و کم آبی های اخیر در ایران و شهرستان هریس، خواستار اتخاذ تدابیر لازم در خصوص انتقال آب شرب از سایر مناطق استان به این شهرستان شد. 

عبدالهی در ادامه به مشکلات مربوط به روستاها نیز اشاره کرد و گفت: با ایجاد زمینه ای مناسب برای رشد و عمران روستاها و حل برخی از مشکلات معیشتی و زندگی این عزیزان می‌توان از مهاجرت معکوس جلوگیری کرد و با این کار علاوه بر کمک به جامعه روستایی به تثبیت جمعیت و کار و تلاش دوباره آنها در مزارع و باغات روستایی شد. 
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.