معاون فرهنگی هنری حوزه هنری انقلاب اسلامی استان آذربایجان شرقی گفت:  همزمان با خجسته میلاد اعیاد شعبانیه و  به‌مناسبت نیمه شعبان و خجسته میلاد فرخنده و با سعادت حضرت مهدی(عج) شب شعر « انتظار» در حسینیه بیت امام جمعه تبریز برگزار می شود . 

به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، جواد کریم نژاد با اعلام این خبر اظهار کرد: این شب شعر با حضور شاعران دلسوخته موعود منتظَر و مداحان اهل بیت (ع)به همراه مولودی خوانی برگزار می شود. 

وی با اشاره به ایام پرفیض و برکت نیمه شعبان تصریح کرد: برگزاری این مراسم در این ایام بسیار پربار خواهد بود و بالطبع شعرها و شورهایی از شاعران خوش قریحه تبریز در « شب شعر انتظار»  را به نظاره خواهیم نشست. 

وی برگزاری این محفل شعری را در راستای مهدی باوری و مهدی یاوری عنوان کرد و گفت: شب شعر انتظار با هدف تبیین و ترویج فرهنگ مهدوی و انتظار به زبان هنر و ادبیات و معرفی این فرهنگ به نسل جوان با همکاری بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج)، بنیاد فرهنگی و خیریه نیمه شعبان مسجد آیت الله انگجی تبریز و روابط عمومی بیت امام جمعه تبریز برگزار می شود. 

وی با اشاره به دعوت از تمام شعرای آیینی استان و پیشکسوتان هنر و ادبیات جهت حضور در این شب شعر، به زمان برگزاری این محفل شاعرانه اشاره کرد و افزود: این شب شعر 10 اردیبهشت ماه سال جاری در محل حسینیه بیت امام جمعه تبریز برپا می‌شود. 

وی تاکید کرد: برگزاری این قبیل شب شعر‌های معنوی زمینه‌ساز فراهم شدن فضای معنوی و عرفانی در سطح استان به‌ویژه در میان شاعران جوان و علاقمند به اشعار مذهبی است.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.