به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی نعمت زاده روز یکشنبه به مناسبت روز شوراها، با حضور در شورای اسلامی شهر مرند دقایقی در جلسه صحن علنی این شورا شرکت کرد.
امام جمعه مرند افزود: تغییر و جابجایی فرماندار شهرستان مرند پیش از سال جدید و سفر رئیس جمهوری به آذربایجان شرقی، حل مشکلات شهرستان را چند ماه به تعویق انداخت.
حجت الاسلام نعمت زاده تاکید کرد: استحقاق مردم مرند بیش از این است و انتظار می رود استاندار آذربایجان شرقی با سفر یک روزه به این شهرستان، در جریان مستقیم مشکلات مرند قرار بگیرند.
امام جمعه مرند با انتقاد از برخی کم کاری ها در امور شهری گفت: به عنوان مثال، جداول شهری که استفاده می شود طی کمتر از دو سال، از بین می روند،انتظار می رود این جداول در حد عمر یک دوره شورای شهر دوام بیاورد.
وی با بیان اینکه مردم مشکلات زیادی دارند، افزود: برخی ادارات پاسخگوی مطالبات مردم نیستند، بعضی از کارهای مردم که می تواند طی یک هفته یا یک ماه به اتمام برسد، چندین ماه در بوروکراسی اداری به طول می انجامد.
حجت الاسلام نعمت زاده بر ضرورت جلب اعتماد مردم تاکید کرد و گفت: مردم با وجود چنین مشکلاتی از طرفی می بینند که برخی مسئولان به فکر تفریح و اضافه کاری هستند، اما حقوق کارگران چهار ماه عقب افتاده است که این مسائل، بی اعتمادی مردم را نسبت به نظام به دنبال دارد.
امام جمعه مرند با انتقاد از عدم حل مشکل احداث بیمارستان جدید مرند اظهار کرد: مرند نیازمند بیمارستان یکهزار تختخوابی است که متاسفانه در مصوبه استانی نیز احداث این بیمارستان نیامده و حتی در لایحه مجلس نیز اشاره ای نشده است در صورتی که یکی از نیازهای اساسی این شهرستان محسوب می شود.
شهرستان مرند با 250 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمالغرب تبریز واقع است.
6132/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.